|
||||
|
||||
Leuke Jetta....alleen zo'n aanhangertje vind ik voor mensen met teveel vrije tijd en te weinig aandacht......
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Ik zou die aanhanger van een Golfje gemaakt hebben, qua laadruimte veel praktischer
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zeg jij nou??? "De aanhanger (halve jetta) is in de zomer van 2006 met veel zorg door ons gebouwd."
|
||||
|
||||
..precies...teveel vrije tijd.....
Kunstig gedaan hoor...maar je rijd er wel mee voor lul...(ok,ieder zn smaak en mening...en dit is die van mij...)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
beetje geld verkwisting, dikke RM's erop leggen op een aanhangertje
vind het ook nog niet mooi uitzien, zijn wel leukere dingen te maken als een aanhanger van een jetta als je zo veel vrije tijd hebt
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk als het nu een BBQ was dat was het enigsinds nog zinvol |
|
||||
|
||||
BBQ roosters zijn aanwezig, moet alleen nog een bak voor gemaakt worden.
En idd we hebben teveel vrijetijd en teveel geld . Groeten Jan. Reaktie's graag via marktplaats is nml niet mijn auto maar wel mijn aanhanger |
|
||||
|
||||
Jetta stond volgens mij ook op de mk1 meet in assen. Jetta ziet er goed uit maar die halve jetta heb ik niks aan want ik heb geen E-rijbewijs
|
||||
|
||||
Quote:
Deze mag zonder E rijbewijs hoor Stond inderdaad op onze meeting... Zag er wel netjes uit |
|
||||
|
||||
Uber vette jetta.....
|
||||
|
||||
staan ook wat foto's in het mania album... vind het super... loop al jaren met het idee van een jetta hanger,.. alleen dan vanaf de achterklep plaat naar de b-stijl... enorme klep zeg maar
|
||||
|
||||
niet zo negatief over mijn oude halve jetta.
veel lol van de voorkant nog gehad, reed zelfs nog een paar meter mee |
|
|||
|
|||
hey,topper eindelijk een beetje een normale reactie.....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
wat is een normale reactie?
ik zie het nut er ook niet van in... geinig gemaakt, maar beetje zonde van de tijd idd |
|
||||
|
||||
Bod geplaatst....
|
|
||||
|
||||
en als het op een kever zit, is het dan wel mooi?
(mijn ding is het ook niet, daarniet van maartoch )
|
|||
|
|||
op die kever kan ik het dan weer wel waarderen, zal misschien ook door de kleur komen.
|
|
||||
|
||||
Aan die aanhanger kun je nog een aanhanger hangen. Die heeft nog een trekhaak.
Zou wel een leuke stoet zijn!