|
||||
|
||||
Er wordt een golf 2 16v gestript!!!!
jawel,
er gaat een 16v uitelkaar, daardoor een hele hoop interessante dingen te koop + een kleine garagesale! Ik zet het hier in opdracht van een vriend van me die geen internet heeft zelf, dus EEN BELLER IS SNELLER!!!! daar gaat ie: -complete motor 1800cc 16v kr, met aanbouwdelen 150 euro -complete motor 1800cc 16v pl, met aanbouwdelen 200 euro -complete motor 2000cc 16v 9A , met enkele aanbouwdelen 850 euro -Schrick nokkenassen voor 16v, 284 graden, met ketting 350 euro -Gereviseerde 02y bak (16v), met boutenset ipv klinknagels 300 euro -G60 fusees + klauwen 180 euro -Wiechers rolbeugel, aluminium gepolijst, voor met schuifdak 200 euro -Sparco kuipstoelen , zwart/grijs, met sledes + sabelt gordels 450 euro -Digifiz voor 16v, blauwe belichting, compleet incl kabels etc. 400 euro -Inlaatspruitstuk gepolijst dikke model 250 euro -Uitlaatspruitstuk 4-2-1 supersprint 16v 350 euro -Achterremklauwen 38-ers met schijven, gereviseerd 150 euro /set -G60 wielkastranden, zijstrips en dorpelkappen, compleet 250 euro -Afgedraaid en gebalanceerd 16v vliegwiel 75 euro -2 sets deuren voor golf 2, 90-er model, geheel gaaf 100 euro / set -Stuurbekrachtiging golf 2, geheel compleet 150 euro -Benzinepomp 16v, goed werkend 75 euro -Set voorschermen golf 2, knipperlicht- en antennegat dichtgelast 80 euro -Short shift kit golf 2 stangengeschakelde bak 50 euro -2 Weber DCOE 45 carburetteurs, zonder inlaatspruitstuk en gashendelsysteem 350 euro - 4 stuks adapterplaten van 5x100 naar 5x130 250 euro Dit alles is te verkrijgen onder telefoonnummer : 06-18515331 Tony v.d. Oever voor info en prijzen dit alles beschikbaar binnen 2 tot 3 weken
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Rene, wat is er gereviseerd aan die klauwen? Is het handremmechanisme dus in orde?
|
|||
|
|||
complete motor 1800cc 16v kr, met aanbouwdelen 150 euro
wat kan ik vesrtaan onder compleet en aanbouwdelen? hoeveel heeft het motortje gelopen mvgr golf1freak |
|
||||
|
||||
Heren, het is makkelijker de persoon te bellen, aangezien René de advertentie voor een ander plaatst!
|
|
||||
|
||||
de adapters zijn 20 mm dus voor mij helaas te dun.
ze zijn dus weer vrij. gr peter |
|
||||
|
||||
digifiz laat ik gaan dat blauw omgebouwt is niet wat het lijkt is slecht verlicht dus zie er vanaf en gaat op zoek naar een origineel gekleurt
|
||||
|
||||
zit er een metalen aanzuigbuis tussen als die onderdelen?
|
|
||||
|
||||
Je boedoelt zo'n Power Rohr?
Zit er ook bij, bel hem even.....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
tis 1e kerst dag.....ik wacht wel ff, hou um ff vast (als dat kan)
|
|
||||
|
||||
hij doet niet aan kerst....hij haat gemaakte gezelligheid!
|
||||
|
||||
uptie....
|
|||
|
|||
welk model kuipstoelen van sparco zijn het?
|
|
||||
|
||||
even bellen...... op bovenstaand nummer
|
||||
|
||||
uptie voor het nieuwe jaar!
|
||||
|
||||
gebelt, ingesproken, gebelt, aan de lijn gehad, nooit terug gebelt...de groeten!
|