#81
|
||||
|
||||
koppeling en rempedaal is van een golf 2 g 60
heb het frame waar de pedalen in zitten een beetje aangepast en toen aan het schutbord bevestigd Quote:
|
#82
|
||||
|
||||
met zulke schijven en klauwen komt het wel goed
Quote:
|
#83
|
|||
|
|||
denk het ook wel
heb ook pas een g-60 in m,n golfje gepland,ook met hydro koppeling,geen abs,hoop werk maar past allemaal net. had jij geen problemen met je kruiskoppeling van het stuurhuis dat tegen de koppelingscilinder aan loopt? |
#84
|
||||
|
||||
ik heb het meest last gehad dat de koppelings cilinder moeilijk te berijken is
zit namelijk bijna tegen de veerpoot aan heb later ook nog de drukzender kapot gehad die met die 5 polige stekker dat was helemaal shit hele pedalenset en rempomp uitgebouwd voor een zender haha succes Quote:
|
#85
|
||||
|
||||
Die Wilwood set is dat dezelfde als van deze website ?
http://www.momentummotorparts.com/store/braking.asp 720 Dollar / 545€ is niet gek. Dat betaal je ook al bijna als je een goeie set G60 klauwen, adapters, blokken en schijven hier in Nederland koopt. En Wilwood is ook nog een topmerk onder remmen. Bij biesheuvel zijn die dingen niet te betalen |
#86
|
||||
|
||||
Quote:
IDD en leveranciers in Nederland moeten realiseren dat we tegenwoordig in een WERELDMARKT leven. Als ik bv een ventilator bij de VWdealer in NEDERLAND moet kopen is de prijs 240euro brutto ex! Koop ik deze in DUITSLAND is die 168 euro INCL! Maw goed zoeken voor je iets koopt. En garantie....tja dat is iets wat je moet afwegen. Maar dat kun je zelf wel inschatten denk ik.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG |
#87
|
||||
|
||||
Quote:
Patser...
__________________
Project: mk1 '77 G60 |
#88
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, dank je wel. Ik zit voor die van mezelf ook rond te kijken voor een hydraulische bediening voor de koppeling, wellicht dat dit voor mij ook werkt.
__________________
Project: mk1 '77 G60 |
#89
|
|||
|
|||
Quote:
klopt |