![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lang niet meer geweest maar zit er nu weer aan te komen (Duitse autofestival).
Heb er wel zin in. En een vraagje voor de personen wie vorig jaar allemaal zijn geweest :moet je de kaarten bestellen of... Groetjes!!
|
|||
|
|||
![]() Je kan de kaarten bestellen via www.automaxx.nl
|
||||
|
||||
![]() Not my cup of tea, maar zal er waarschijnlijk wel even zijn om weer even goeiedag te zeggen! (en daarna vlotjes weer weg!)
|
|||
|
|||
![]() Ga ook even heen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ga er eigenlijk alleen heen voor de sprint natuurlijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vorig jaar ook heen geweest met LRR maar hoef de eerste paar jaar waarschijnlijk niet weer heen elk jaar hetzelfde. Als ik al heen ga ga ik om de sprint te kijken vind het evenement elk jaar minder worden zonde.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik ook, is tog het mooiste. Ben benieuwd hoe de kever het weer doet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ook van de partij om ook uiteraard maar 1 ding....." de Sprint "
![]() Er zal vast en zeker wel weer genoeg plastic-fantastic te bezichtigen zijn daar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoho, ik heb een quartetset om mijn cabrio! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoals Erwin al zegt: Mij zie je daar de komende jaren in ieder geval niet meer.
Ik was al een aantal jaren niet geweest, en ben vorig jaar dus weer even wezen buurten. Het niveau was nog minder als de vorige keer dat ik er toen was. ![]() ![]() ![]() Groeten, LRR Ps: En dat sprinten interesseert me niet zo.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
toen heb ik je nog zien rijden, toen zat de schroefset er nog niet onder toch?? weet iemand of je ergens kan zien wie of wat zich opgegeven heeft voor de sprint??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mij bedoel je ja dat kan toen zat de schroefset er nog niet onder ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik ga niet .......veel te komkommer sjeel
![]() zit een iemand achter met $$$$$$$ tekens in de ogen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nu ff niet met garage in aanbouw en meestal het koude weer zie ik het niet zitten
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stiekem schaam je je wel een beetje ![]() Ik ga dus mooi niet heen... Er is iets veeeeeel mooiers in Essen te doen ![]() En ook al was er nergens anders iets te doen, ging ik nog niet heen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mijn idee ...komkommer sjeele shit ![]() |