|
||||
|
||||
Black devil, je hebt gelijk hoor, hier was niet mee te rijden, en ik heb natuurlijk niet voor niets een schroefset eronder gezet *fk highsport, inmiddels zijn deze velgen verkocht en liggen c2 in 7.5 en 8 j klaar, waarvan ik de randen aan het polijsten ben en nieuwe naafkappen, de auto staat wel ongeveer weer zoals op de foto, echter met 14 inch staal en 16 inch wieldoppen, check avatar.
EN edwin, erg mooie combi, iets lager zou helemaal perfect zijn, maar dat is niet ieders zijn voorkeur, veel plezier ermee, en wellicht tot ziens op de wintermeet volgende week? |
|
||||
|
||||
ja ik wou wel lagervoor kan die nog wel lager alleen achter niet hoop dat blackdevil nog met een oplossing komt!!
en deze wielen zitten er onder voor het idee ze zijn er nu alweer onderweg ik wil er 17 inch onder maar de beurs is ook wel eens leeg!! ik heb meer hobby's!! waar onder een golf 1 en een audi coupe |
|
|||
|
|||
had ik ook met de jetta edwin ..wou ook niet lager dikke shit
heb andere kw set gekocht die wel lager kon ...zit veel verschil in hoe veel heid schroef draad ...heb nu een set staan waar het aleemaal schroef draad is van boven tot beneden |
|
||||
|
||||
ja dat is beter, maar ik heb geen grof geld er voor over!!
als er 17inch onder komen en acher iets kortere veren is het goed!! voor kan hij nog platter daar heb in nu voor de look maar even rubber tussen gezet anders lijkt het zo op een kikker. |
|
||||
|
||||
Hey heb ik de groene variant op bbs en zaterdag ochtend op de ring van Zwolle gespot???????????
|
|
||||
|
||||
ja klop was met mijn pa naar de ijselhallen vogelmarkt!!
de bbs en zijn er nu weer onder weg de vouw moest hem vanochtend weer mee hebben!! |
|
||||
|
||||
Zag er erg goed uit!!!!!
|
|
||||
|
||||
ja voor en dagelijkse auto ziet hij er goed uit!!
|
|
||||
|
||||
dikke variant hoor, mischien eens een variantforum beginnen? lijkt me wel leuk
|
|
|||
|
|||
Als je een variant achter wil laten zakken, dan kan je ook de veerbussen inkorten.. Bovenkant erag slijpen, inkorten en weer vastlassen. Mag niet, maar je kan het onzichtbaar doen, als je de bovenkant op de las doorslijp
Heb 95er TDI gehad op H&R Schroefset, rondom 10 / 11 (weet niet precies meer is ook al 4,5 jaar terug) naar beneden op 7,5 x 16 met 195 45 eronder..... Had onder de dorpel nog centimeter of 6 / 7 over. VOOR EN ACHTER |