|
||||
|
||||
Wow...
Dan heb je denk ik wel een serieuze fout ergens in zitten... Crashed ie al met het installeren?
|
||||
|
||||
Externe schijf kopen, bestanden erop zetten en opnieuw windows installeren.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zo gauw ik op de knop installeren klik op die site stopt ie ermee. En in ga inderdaad maar even een extern schijfje kopen dan. Klote techniek!
|
||||
|
||||
je kan ook ff je schijf er uit halen, in een andere pc dr bij zetten en de hele set van losse bestanden kopieeren
tis minstens net zo snel |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan moet ik wel een PC vinden waar ik minimaal 150 gyg er bij kan zetten. Want dat is wat ik minimaal moet bewaren. En dan lijkt me die externe toch handiger omdat ik die dan permanent voor muziek en dergelijke kan gebruiken zodat ik het spul ook eens kan meenemen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
voor 85 euro heb je al een 320 gb schijf. een bracket waar je hem in kan zetten al voor 15 euro. of je koopt een kant en klare maar dan ben je meestal ietsjes duurder uit. externe schijf kun je gebruiken voor films en muziek maar USB kan een bottleneck zijn. Watvoor een PC heb je? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kom ik dus al op 100 euro. Het is niet veel maar dat is er nu even niet. De PC komt van de Aldi, en is een jaartje of 2 oud. Ik heb op internet even nagekeken wat het probleem kan zijn en het schijnt dat e met een bepaalde file (Drwtsn32) vaker problemen zijn in Windows XP. Het zou op te lossen moeten zijn als ik mijn logfile invoer op een site die ik gevonden heb. Maar nou heb ik dus geen idee hoe ik die file kan opvragen. Iemand die dat weet?
|
||||
|
||||
Het probleem blijkt dus in de file Doctor Watson (Drwtsn) te zitten en om dit te verhelpen heb ik een log-file nodig. Iemand enig idee waar ik die kan vinden of hoe ik die maak?
Het heeft geen zin de computer te formatteren, omdat dit probleem bij de nieuwe installatie toch weer terug komt. Het blijkt gewoon iets met mijn versie van windows te maken te hebben ofzo.