|
||||
|
||||
iemand oplossing voor laaghangende uitlaat?
heb een jaar lang bijna probleemloos rondgereden met mijn polo 2F. jaar terug verlaagd en nieuwe uitlaat. alleen laatst een gat in de weg over hoofd gezien en beugel van uitlaat bleef hangen net voor de achterdemper
maar krijg 'm niet meer zo mooi recht onder de polo als eerst geweest was. blijft schuren op drempels en wat diepere kuilen in de weg. iemand ervaring met extra ophang beugel voor uitlaat maken? polo heeft immers maar 2 ophang plekken (middendemper en achterdemper). wil er eigenlijk een steun bijmaken tussen deze 2 dempers. daar hangt ie gewoon veel te ver door. iemand ervaring/suggesties? op de achteras?
|
||||
|
||||
Als die na die 'aanrijding' lager is gaan hangen...kan je beter de uitlaat heet maken met een vlam en dan terug buigen..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
De standaard uitlaat kan je, als je de koppelingen los haalt, vrij goed hoog ophangen.
Maar, als je meer ophang punten wilt, kan je op de plaatsen waar het hitteschildje vast zit, extra beugels / strips monteren. Ik denk echter dat de boel gewoon een tik heeft gehad. Opnieuw afhangen van de tussen en einddemper zou voldoende moeten kunnen zijn. Maar daarvoor moet je dus echt de koppelingen los halen, opnieuw in het uitlaatcement, afhangen en vast zetten.
|
|
||||
|
||||
wordt denk ik de hele uitlaat vanaf kat uit elkaar halen en opnieuw hangen. dan zit het ook zeker weer goed en recht.