![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee. Het is: Zorg dat je voor de zomer klaar bent maand. ![]() *Pedaalemmer geen gel accu? Nee: Deze zijn enkele cm hoger en breder. En paste niet zo makkelijk achter het corrado dash. En nu is het niet meer mogelijk omdat de beugel voor de accu er ingelast is. ![]() gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook! Je bent de tweede waarvan dit project deze maand online staat. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke: dat heb ik dan gemist. Maar waar kan ik dat dan vinden.???? Ik hoor het graag. gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er zeker stoer uit Ruud,ik heb ook al eens een type 1 gedaan en dit dashboard is toen bekleed ,die auto heb ik ook nooit meer gezien,de auto was toen nog niet af.
Meteen een mooi MFD systeem erin ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een MFD systeem zou er altijd nog in kunnen, maar voorlopig niet. Ik wil er namelijk niet te veel geld insteken. En ben er ook al achter gekomen dat ik mijn bedrading teveel heb uitgedunt. Misschien is het maar makkelijker om er een golf 4 20v turbo kabelboom in te leggen, inplaats van de tt kabelboom. *Jeff Bedankt voor de link. |
|
||||
|
||||
![]() dit is wel kinky zeg !!
alleen vind ik het toch wat te 'nieuw' tov de auto. neemt niet weg dat het heel apart is en niet vaak nagedaan is.
|
||||
|
||||
![]() TT kabelboom is toch zo goed als hetzelfde??? alleen de clima stecker is anders ,alle andere schakelaars zijn hetzelfde als van de golf 4.
|
|
||||
|
||||
![]() Oke, dat wist ik niet.
Ik moet de stekkers er toch weer aansolderen, dus zie ik het dan wel. gr ruud |
|
|||
|
|||
![]() godv..
![]() ![]() ![]() mijn topic te zien op:mijn ombouw naar golf 4 dash
|
||||
|
||||
![]() nou nou nou, hou je het netjes... iedereen had dit kunnen verzinnen, dacht je nou echt dat je de enige op de hele wereld zou zijn met zo'n ombouw, edelweiss?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry maar ik heb al een golf 1 gedaan,en dat is bijna een jaar geleden,die golf 1 was een tdi en was nog niet klaar ,was een jongen uit de omgeving van beverwijk,dash is toen bekleed in leer en paste perfect,heb er helaas geen pics van maar hij zal deze zomer wel een keer uit de kast komen,of niet.. En mischien een goede tip,start een project topic eens als je al klaar bent,vindt ik persoonlijk leuker. Het is wel stil geworden met dashboards inbouwen ,lijkt wel of de hype is overgewaaid ,en mensen houden nu meer van een oldschool style denk ik ,golf 4 in golf 3 is nog steeds erg populair,en tt in golf 4 maar dat is appeltje eitje ![]() @ Ruud,de enige stecker die anders is is die van de gevaren licht schakelaar verder is alles hetzelfde. Succes beide. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
sorry voor mijn eerste reaktie zo, maar als je weet wat veel werk hierin zit, en dat de gedachte dat je uniek bent met zoiets, je daarbij veel moed geeft, dan zinkt je in ene keer de moed in de schoenen, als je ziet dat er nog iemand mee bezig is, maar ja, kon natuurlijk ook niet uitblijven. enne....voor diegene die dit al een jaar eerder had........ben ik wel benieuwd naar de fotos dan, kan ik altijd van leren.
http://img217.imageshack.us/img217/...turforumft8.jpg Last edited by Richard : 29-01-2007 at 20:58. |
|
||||
|
||||
![]() met een dash-ombouw uit een exotische auto als een golf 4 uniek zijn?
![]() denk es na... snap best dat het veel werk is, maar op vw-gebied iets unieks verzinnen lukt je (bijna) niet, alles is al wel eens eerder gedaan |
|
||||
|
||||
![]() 1999 had sipke in zijn golf 1 met rs2 motor al een golf 4 dash.. let wel ik ga ff gummen want edelweiss moet ff op zijn taalgebruik letten
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 29-01-2007 at 21:01. |
|
||||
|
||||
![]() In 1999 had Sipke een BMW dash.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als je weet wat je allemaal moet aanpassen om het erin te krijgen, denk ik wel dat er zich maar weinigen aan zullen wagen, de golf 4 bestaat al een paar jaar,maar heb het dus nog nooit gezien,zullen er ook niet veel doen, en trouwens diegene die mij kennen , weten dat ik altijd op zoek ben naar iets nieuws, iets aparts, wat wel uniek is op vw-gebied, zoals jij dat noemt.
|
||||
|
||||
![]() dan 2000... was in de tijd dat ik nog de cabrio had
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nooit (een foto) van gezien.....tekst is geduldig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik had liever een tt dash gehad,
maar dit dash kost me bijna niets. Eigelijk was de golf al voor me afgeschreven ![]() Maar de fridolin vorderd niet vlug genoeg, dus zal ik er toch nog één jaar mee moeten gaan rijden ![]() Maar ben zeker niet van plan, om er weer een flink bedrag tegen aan te gooien. We zullen wel zien, wat het uiteindelijk word. Maar mij valt het nu al zeker niet tegen. Maar de afwerking moet het toch uiteindelijk doen. gr ruud |