|
||||
|
||||
Weer een VW erbij!!
Mijn broertje heeft vandaag en VW Golf 3 gekocht!!
Dit is nu de 4de VW op het erf. Het betreft een: VW Golf 3 GTI 8V Bouwjaar 1995 Originele hollander Helemaal strak en geen roest! 220.000 km Nieuwe versnellingsbak APK tot juli 2007 17 inch Azev A velgen met 205/40 banden 40/40 verlagingsveren Electrische ramen Boardcomputer Golf 4 koplampen Normaal sportinterieur, zeer netjes Er worden nog een paar dingetjes aan gedaan: velgen opnieuw laten spuiten, heldere zijknippers erop en heldere achterlichten aanschaffen! De rest van het wagenpark: Mijn ouders rijden rijden in een Vento van '94, een diesel met 320.000 km op de teller, blokje nog kurkdroog Mijn broer rijdt een Golf 3 van '96, TDI (90 pk) met 270.000 km Ikzelf rijd een Golf 2 GTI Edition One 8V met 247.000 km op de teller Even een paar foto´s van mijn broertje zijn GTI en die van mij (ook eerder gemaakte foto´s, rijd nu tijdelijk op winterbandjes) Bepaalde foto´s zijn niet erg scherp genomen was al wat schemerig buiten ! Albie
|
||||
|
||||
mooie wagen Albert (& broer) ,
zit de embleemloze grill er nu in of die met rode bies?? post nog maar wat foto's van je mooie wagen.
|
|||
|
|||
ja leuk wagens en als je die grill met rode bies kwijt wil dan wil ik hem wel overnemen van je PB maar ff dan
|
||||
|
||||
Hej albie! Leuke wagen die van jou en je broertje! Volgens mij spotte ik jou nog 't weekend in burgum! Mooie wagen!
|
||||
|
||||
Mooie wagens, vooral die Golf 3 GTI.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat zou best eens kunnen, wonen vlak bijelkaar!!
|
||||
|
||||
Quote:
nee die grill hou ik zelf, en de embleemloze is ook al weg
|
||||
|
||||
Quote:
ja de rode bies zit er nu in, zal vanmiddag even een mooie foto maken van de grill. Heb jij er al eentje trouwens?
|
||||
|
||||
Quote:
ik had er inmiddels eentje ja foto's staan in topic maar aangezien de grill niet marsrood was heb ik hem overgeverfd maar vond het toch niet geweldig, dus de grill is alweer verkocht.
|
||||
|
||||
Kreas hjer
|
||||
|
||||
Altijd leuk om te zien een golf gti! maare het is wel een trekhaken bende! .
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die onder de Golf 3 komt eraf en die van mijn eigen weet ik nog niet, is wel makkelijk om een aanhangwagentje aan te knopen