![]() |
|
||||
|
||||
![]() dankje wel man.
als ik het goed zie zit de verhoging gelijk aan de binnen dorpel vast en loopt deze niet nog naar beneden en dan aan de binnen dorpel?? |
|
||||
|
||||
![]() dat ziet er al weer netjes uit
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() nu alleen de binnen dorpel nog repareren. voor de rest heb ik vandaag nog wat kleine plekjes gerepareerd. en heb ik zitten brain stormen over de 20v turbo die er waarschijnlijk in moet komen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
20v turbo hummmmm klinkt goed, moet ik ook hebben. jongen ga zo door dan komt het helemaal goed, echt respect hoe je het aanpakt ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag bezig geweest met het begin van het opknappen van de plekken rondom de achteras ophanging.
heb de rotte delen weg gezaagt en gedeeltelijk platen alweer gemaakt, deze kan ik er maandag weer in lassen. ![]() het gaat om deze plek ![]() hier de buitenste plaat weg gezaagt, het goede deel heb ik gewoon laten zitten, heb zon reparatie deel gekocht hiervan zaag ik het deel weer uit. waaromheb ik hiervoor gekozen? puur omdat je op deze manier niet aan de bodem hoeft te lassen en je dus geen rare plekken ziet aan de bodemplaat. ook kan ik van binnen uit de ruimte spuiten en dus beschermen tegen roest. ![]() ander kant af. als je de buitenste plaat weg zaagt zie je al gauw dat het gedeelte waar het stuk vast gelast zit aan de dorpel rand ook verroest is deze kan ik dus ook vervangen.( was in eerste instantie niet eens zichtbaar) ![]() hier het alle verotte en veroeste staal weg gezaagt, nu op naar maandag en dan weer vers staal aanbrengen ![]() die dikke steun waar de achteras mee vast zit moet ik nog even stralen trouwens nog een paar fototjes van hoe die er nu bij hangt haha ![]() ![]() ![]() Last edited by vwmk2driver : 13-01-2007 at 18:34. |
|
||||
|
||||
![]() holy shit die is flink verrot...succes frank!
|
||||
|
||||
![]() Ach, of je nu een gat van 1cm hebt, of een van 10cm.. d'r moet toch gelast worden dus dat maakt niet uit. Bij mijn Jetta was het ook zo, alleen had een duitser er al een keer iets overheen gelast wat toen lekker door ging rotten. Wees blij dat je er goed bij kan, ik moest alles op een brug doen en/of thuis op de grond...
![]() Dit was een kleine pep-talk ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() gisteren avond weer lekker bezig geweest.
heb 3 tal plaatjes op maat gemaakt welke ik morgen (zaterdag ) er in ga lassen. dan zal ik alle roest wat in die buurt zit nog stralen en dan in de epoxy zetten. ook me motor gedeelte is bijna compleet. versnellingsbak + kabelschakeling heb ik gekocht. corrado g60 met airco radiateur gekocht. g60 vliegwiel had ik al gekocht 16v scirocco aandrijfassen ook hoogswaarschijnlijk gekocht. nu de motor en dergelijk nog. en een intercooler ook heb ik van de plaatselijke vw dealer een sharan vr6 rembekrachtiger gekregen moet hier dan alleen nog een hoofdremcilinder voor kopen en hem pas maken. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() delen onder het nieuwe deel eerst netjes gestraald. toen alles gelast en toen alles in de binnen kant in de rx gezet. inmiddels heb ik alles al netjes afgebraamd en is nu weer super strak lijkt weer 1 deel. ![]() maandaag weer verder Last edited by vwmk2driver : 21-01-2007 at 22:25. |
|
||||
|
||||
![]() keej dan! ziet er strak uit!
|
||||
|
||||
![]() in welke mate is dit even stevig als uit de frabriek? Only want to know that.
Verder, zit echt veel rot op, maar je gaat goed vooruit!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als ik het zo zie komt het allemaal wel goed.....
Suc6 ermee
|
||||
|
||||
![]() inwendig zit een dikke 3 mm u balk. deze heb ik hier en daar nog extra vast gelast en het nieuwe deel is ook goed verbonden met de u balk dus het moet goed stevig zitten zo.
en de buitenste plaat is dus ook al van 2mm plaat ongeveer en deze heb ik lekker doorgebrand de meeste las zit dan ook aan de achterkant zodat ik aan de voorkant weinig heb moeten afbramen. dus dat zit wel goed. ![]() Last edited by vwmk2driver : 22-01-2007 at 12:53. |
|
||||
|
||||
![]() maar weer is wat info van mijn kant af...
ben 3 maanden vol op aan het zoeken geweest naar een schuur ruimte, omdat me huidige hokje verkocht is. na zon 3 maanden zag ik het lijk bijna drijven en spookte het continu in me hoofd dat de golf weg zou moeten. maar gelukkig deze week iets gevonden, ga zaterdag direct starten met de nieuwe loods,(inrichten- stellingen opbouwen en dergelijke) eer ik verder ga met de golf zullen we wel weer een maand of 2 verder zijn, maar het begin is er in iedergeval weer. |
|
||||
|
||||
![]() gefeli! ben je tenmisnte niet de hele tijd voor niks bezig geweest
![]() |
|
||||
|
||||
![]() super netjes gelast man! complimenten. Ik heb ook net eenzelfde gedeelte geconstrueerd bij de dorpel en steunpunt linksvoor. Ook achter heel netjes gedaan, ga zo door!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dankje. dat pas en meet werk is best leuk als ook alles direct de eerste keer lukt, maarja ben al vanaf mijn 14 bezig met staal contructie's toen begon het met een zoals je zelf het noemt een kustwerkje van beton ijzer en evenlater werden er hele brommer frame's gelast, ![]() en nu lassen we het oh zo dunne en gevoelige plaatwerk. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Netjes gedaan, zo te zien. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hey frank..
word egt netjes allemaal ![]() Nu komt het allemaal weer goed en kan je evengoed weer verder met de Golf.. Ik spreek jou morgen.. ik regel wel ff de Service wagen ![]() mzzl
|
||||
|
||||
![]() zo weer vlink opgeschoten heb alle wanden dicht gemaakt moet nu nog wat ventilatie gaten dicht maken en dan kan de kachel aan...
verlichting gaan we van de week ophangen en dan wil ik nog beton storten op de vloer. er licht nu ook beton maar zijn allemaal lossen delen dus overal zittendrempel en kuilen van 4 cm enzo. dat werkt niet echt prettig. ook zijn de eerste spullen al overgehevelt middels door de service wagen van volkswagen mede mogelijk gemaakt door jarno(fireandice-gtd)...bedankt nog |