|
||||
|
||||
online shops
Wie weet nog online winkels voor vw onderdelen?
't mag ook van duisland zijn ofzo...
|
||||
|
||||
volkswarenhaus.de is er iig 1
|
|
||||
|
||||
Ik haal alle spullen van Ebay.de ....................staan verschrikkelijk veel spullen op en vaak voor zeer lage prijzen.
|
|
||||
|
||||
Waarom online shops??
Je kan ook gewoon bellen naar een bedrijf zonder online shop. Die online shops zijn vaak wel goedkoper maar je krijgt vaak weinig of geen advies of garantie. Deze "online shops" markt verziekt de hele markt door onder de prijs te gaan verkopen ,kan makkelijk want ze verkopen vaak vanuit een slaapkamer of loods met weinig tot geen voorraad,Ik ben net zelf ondernemer geworden en wordt ziek van die mensen die via een site een schroefsetje hebben gekocht en dan wel langskomen voor montage bij mij.of omdat ik KW dealer ben hun garantie willen claimen bij mij omdat hun online shop geen gehoor geeft. Je koopt toch ook geen nieuwe auto bij een online shop? Dit was mijn mening over dit soort shops |
|
||||
|
||||
ben het met je eens
|
|
||||
|
||||
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
idd alleen als je van plan bent de delen zelf te monteren en geen service verwacht moet je naar een online shop gaan.
maare www.vw-classicparts.de en vergeet de sponsoren niet... biesheuvel, BK...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
AMEN
|
|||
|
|||
Helemaal mee eens, betaal ook liever iets meer omdat ik dan gewoon een persoon te woord kan staan.
Is mij meer waard dan die paar tientjes goedkoper. |
|
||||
|
||||
ik vind het er wel is vanaf hangen... soms koop je dingen wat gewoon alleen maar goed of fout is, in dit geval zou je kunnen kiezen van in bestel het je spreekt een garantie tijd af,en je bekijkt het zodra je het hebt is het goed houd je het, niet goed gelijk terug.
bij onderdelen of voorwerpen die samen 1 geheel moeten gaan maken vind ik de service van iemand met verstand, erg belangrijk. ik heb ook meestal maar een aantal bedrijven waar ik gewoon zaken mee doe, zo leren ze jouw kennen en jij hun en zo weetje ook later watje aan elkaar hebt en kunnen ze vaak genoeg een mooi prijsje regelen als je dat nodig vind. |
|
||||
|
||||
En toch zijn er een hoop mensen die het fijn vinden om eerst een beetje rond te snuffelen op het web om te kijken wat er is voor wat voor prijzen
|
||||
|
||||
ik denk dat goed advies onbetaalbaar is maar ieder moet doen wat hij wil en goedkoop kan wel eens heel duur worden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat geld inveel gevallen wel, maar als ik een KW set tot 25-30% onder de prijs kan krijgen. (praat nog in het gulden tijdperk toen ik de set kocht en RVS was toen nog extra.) En dat monteren is niet zo heel spannend. Het komt daarna pas bij een KW set. (var 3)
|
||||
|
||||
En welk advies heb ik nodig als ik originele onderdelen in Duitsland bestel?
Veerpootlagers: 2 stuks origineel VW ersatzteile voor € 17,50 incl verzenden. Maaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Als je geen verstand hebt van auto's of nog maar net begint kun je WEL het beste naar een zaak gaan en je daar laten voorlichten over wat wel en niet kan. |
|
||||
|
||||
Tering dat is goedkoop.
Kun je misschien een how-to schrijven voor het kopen van spullen op ebay.de ? |
|
||||
|
||||
euh bieden......................of sofort kaufen.......................gegevens van verkoper opvragen. Iban en bic-code.................betalen...................en thuis krijgen.
Ik heb een leveradres in Duitsland, ouders wonen 15 minuten hier vandaan net over de grens. Ook met de verzendkosten naar Nederland erbij zit je nog altijd stukken lager dan hier. Als je wilt weten wat iets in het duits is...................vraag maar raak. Deze staan er ook veel op. Goed spul en uit een Tüv-test kwamen ze net zo goed als de orginal-teile van VW http://cgi.ebay.de/2X-DOMLAGER-FEDE...1QQcmdZViewItem Chromen grepen Golf I http://cgi.ebay.de/Tueroeffner-Grif...1QQcmdZViewItem Chromen deursloten, ik zag ze hier laatst op het forum voor € 60,- voorbij komen. En hier staan ze voor € 20,- dus met verzendkosten naar NL van € 10,- zit je de helft goedkoper. http://cgi.ebay.de/Corrado-Tuerschl...1QQcmdZViewItem Last edited by Dasher : 04-01-2007 at 11:30. |