![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt allemaal goed dus ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja zeker.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dankje.
Ik heb andere banden en licht metalen velgen gekocht, die er op komen. Moet alleen nog bouten halen. |
|
||||
|
||||
![]() Kan het kloppen dat ik je Golf vanmiddag door Burgum zag rijden? Zat een jongen in, en was verder vrijwel gelijk aan deze.
Verder ben je goed bezig! Heerlijk zo'n 1.6D ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is dan iemand anders zijn auto geweest. die van mij niet.
Bedankt voor je compliment. Ik ben er wel blij mee, is ook mijn eerste eigen auto. ![]() Last edited by GolfTour : 23-12-2006 at 21:04. |
|
||||
|
||||
![]() Alsnog welkom hier.
Had al in het andere topic gereageerd, maar leuk Golfje. Tsja, die trekhaak.... ![]() Die Country stond geloof ik ook al in het "Country-Register" hier op het forum tijdje terug.
|
||||
|
||||
![]() Dankje.
Die trekhaak hebben ze afgezaagd. Ziet er op dit moment nog erg lelijk uit. ![]() Ja dat kan wel kloppen, is mijn vriend zijn golf Country. |
|
||||
|
||||
![]() wolkom op t forum heb nog wel een trekhaakje voor je liggen
|
|
||||
|
||||
![]() Dankje.
Hoeveel vraag je voor die trekhaak? Ik woon wel vlak bij je in de buurt. kwartiertje rijden ongeveer. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb jij ff mazzel met zo'n vriend! Welkom hier! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dankje.
Ja dat is zeker handig, dat ik een vriend heb die veel aan de auto zelf kan doen. ![]() Trekhaak is er inmiddels ook al hellemaal er afgehaald. Ik zit eigelijk alleen nog in twijfel om het zo te laten of wel een nieuwe trekhaak er op laat zetten. Last edited by GolfTour : 29-12-2006 at 19:01. |