|
|||
|
|||
Golf g60 Inruil MK1 mogelijk
Bij deze bied ik mijn golf g60 te koop aan.
Dit gaat met pijn in mijn hart , er zijn wat omstandigheden waardoor deze auto verkocht gaat worden. Het is een nette zwarte golf g60 uit 1991 Opties / extra`s: ABS elecktrische ramen elecktrische spiegels stuurbekrachtiging Vol leder en verwarmd interieur Elecktr. verstelbare koplampen Digifiz teller ( of origineel g60 teller) Stalen 15 inch velgen 7j Spaghettie spruitstuk 4-2-1 Simons group A uitlaatstysteem Half dichte achterklep ( brievenbus) Rood/witte achterlichten chip en pully Origineel geplakt voorraam Sigla chrome ramen achter Autoverkeerd technisch in zeer goede staat, rijdt prima. Geen rare mankementen. Enigste minpunt is dat ze 3 weken geleden toen de auto geparkeerd stond tegen de bestuurdersdeur zijn aangereden. Enkelt de deur heeft schade, sluit verder prima dus niks ernstigs. Apk is verlopen paar dagen geleden, voor de apk dient alleen de linker achterremklauw vervangen te worden. De handrem hevel blijft hangen. Ik zal vast nog wel wat bijzonderheden vergeten zijn , maar kan er zo even niet opkomen. In het echt zien is vaak ook beter dan van foto`s of een verhaaltje. In het echt is hij ook veel mooier dan op de foto uitkomt. Hier wat foto`s: Vraagprijs 2750 euro , dan word de schade gerepareerd. Voor meer info 06-55786695 EN JA , IK WEET DAT HET ZONDE IS. Het liefst had ik het ook anders gezien. EVentueel is inruil van een knappe golf 1 mogelijk. Liefst oldtimer. Last edited by Ron mk1 : 19-12-2006 at 22:08. |
|
||||
|
||||
Wat is de KM-stand..?
Suc7 met de verkoop. Btw, erg mooie auto
|
|||
|
|||
Echte km stand zou ik niet weten, ze hadden een set digifiz in de auto gebouwd van een andere . Dus de originele km stand durf ik niet te zeggen.
Ik denk zelf zo rond de 160.000. Motor loopt verder prima, geen druppel olie verbruikt . Heb er zelf net nog geen 5000 km mee gereden. |
|
||||
|
||||
Jammer jammer ron hele mooie lader!!
|
|
|||
|
|||
Thanks,
Topic is ook aangepast. Inruil knappe mk1 mogelijk, liefst oldtimer |
|
||||
|
||||
Voor Ron, uppercut....!!!!!
|
|||
|
|||
Thanks Lars
|
|
|||
|
|||
kick
|
|
|||
|
|||
Nog maar eens in het zicht plaatsen dan.
Er heeft wel iemand intresse , maar heeft alleen over 2 weken tijd om langs te komen. |
|
||||
|
||||
geef me eens een mooie prijs (pm) zonder reparatie van de schade.
gr Maikel Quote:
|
|
||||
|
||||
Heb je foto van de schade?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zal ik van de week even maken voor je, maar de deur moet vervangen worden. Is goedkoper dan deze te laten maken. Schade laten maken is 300 euro als je zelf de deur levert bij een schade bedrijf. 2e hands deur kaal halen, in kleur laten zetten binnen en buiten en spuiten. Hoeft niet uitgespoten te worden over de schermen want het is geen metallic. |
|
||||
|
||||
je zal zeker geen intresse hebben in een mk3 vr6 van 92
|
|||
|
|||
mk3 vr6 is idd niks voor mij.
Ben aan het rondkijken voor een mk1 wegenbelastingvrij. Lijken niet veel op elkaar. EVengoed bedankt voor het aanbod. Zonder reparatie van de schade mag hij weg voor de VASTE prijs van 2000 euro. Lager dan dit ga ik niet, anders schors ik hem wel. |
|
|||
|
|||
in welke omgeving is de auto te bezichtigen?
|
|
|||
|
|||
Noord Holland staat de auto.
|
|
|||
|
|||
Onder voorbehoud verkocht