|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Zekers! Beter dan uren in de file staan, niks zien en nog eens gefrustreerd raken ook
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dat is goed gelukt
|
||||
|
||||
hahahah vind het altijd mooi om weer ff foto´s te kijken
dan komt de stemming er weer in
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Met de groeten van mij
|
||||
|
||||
Je kunt wel zien wie er van ons twee moest rijden na een dag auto's en lekker vrouwen kijken.
|
||||
|
||||
Hahahahhaha Ikke !!!!!!!!!!!!!
niet
|
|||
|
|||
Mede See gangers even voor de gene die 2007 overslaan houden jullie er rekening mee dat in 2008 het EK voetbal gehouden word dit begint net na Wortherseetour. En in Klagenfurt komt het grootste stadion van Oostenrijk dus het zal onrustig zijn daar voor het begin van het EK.
|
|
||||
|
||||
Ik sla 2007 over en 2008 is nog ver weg In 2007 wil ik de andere kant van de sloot eens bekijken.
|
||||
|
||||
Das waar ook, dat shit voetbal
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voetbal....sinds wanneer blijf jij daarvoor thuis!? Dit jaar sla ik even over, (nieuwe baan en 2x wintersport = 'n aanslag op je vrije dagen) volgend jaar ben ik (en evilnyntje?...) er zeker bij!! |
|
||||
|
||||
als ik zo die foto's zie die hierboven staan krijg ik er steeds meer zin in
alleen is het mij nog niet helemaal duidelijk met die inrijkaarten, wie kan mij dat eens goed uitleggen in boerelullenederlands????
|
||||
|
||||
Quote:
Wil je tijdens de meetingdagen door reifnitz met je auto, moet je inrijkaarten kopen. Rode kaarten, zijn voor als je in Reifnitz & Maria Wörth verblijft. Heb je je slaapplekkie daarbuiten, moet je een gele kaart bestellen. Overigens, kun je ook ter plaatse dagkaarten kopen, om wandelend binnen te komen.... Of er inrijkaarten tijdens de dagen zelf te koop zijn, durf ik je niet te zeggen (dat hangt volgens mij van de drukte af)
|
||||
|
||||
Ok vooruit maar dan nog 3 foto´s !!
|
||||
|
||||
Pff krijg heimwee zo..
2007 ben ik er denk ik niet bij.. maar in plaats daarvan wel naar edersee en mischien engeland. |
|
||||
|
||||
genoteerd op www.vwteampg.nl forum
|
|
||||
|
||||
Quote:
Waar kun je die kaarten bestellen Christiaan ??