|
||||
|
||||
GEEN Le Bug Show Spa 2007
Zoalsgemeld op het www:
Quote:
|
||||
|
||||
Das jammer, vorig jaar was ik op vakantie, nu nog een jaar missen
|
||||
|
||||
k$%^tzooi, iemand kever kopen?
|
|
||||
|
||||
BALEN!
Maar ach......we hebben budel, Bad Camberg, European bug-in Druk zat het komende seizoen !!
|
||||
|
||||
- en hannover..
-volksworld show zit ook in de planning.. |
|
||||
|
||||
dan maar bug-in
|
||||
|
||||
Ik wil Bad camberg nu wel eens meemaken,veel over gelezen en gehoord.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
DasDragDay is er ook nog en BugJam. Ook niet te vergeten.
|
|
||||
|
||||
En nu?
|
|
||||
|
||||
Nu heb je gewoon één jaar meer om te sleutellen
en die heb ik wel nodig |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed werk heeft tijd nodig |
|
||||
|
||||
Quote:
Die zitten ook beide in de planning ! Vorig jaar ook bij beide geweest, allebei SUPER
|
||||
|
||||
Maar eens kijken waar ik heen ga. In ieder geval VW Nationals en Bad Camberg, rest nog ff kijken wat ik ga doen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb jij nog een goed slaapadres ivm de volksworld show? |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier zaten wij vorig jaar, maar in weze kan je overal terecht ! Gewoon ff zoeken op google in de omgeving daar!
|
||||
|
||||
heb ik al gedaan, google-en, maar aangezien ik nog wel vertrouwen heb in jullie niveau qua horeca...
en beter goed gejat dan slecht bedacht.. heb je nog een adres ervan? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope.....zal eens zoeken hoe het heette daar!! edit: heb even zitten kijken.....vorig jaar heette het DODGERS REST, het schijnt alleen nu van de "Innkeeper's Lodge" keten te zijn........kan er dus zo snel niks over vinden Zal thuis kijken of ik er nog een nota o.i.d. van heb!
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 18-12-2006 at 12:50. |
|
||||
|
||||
Quote:
WTF das jammer ach Henne we kunnen ook nog wel naar genoeg andere meetings crossen en die kever DIE DOE JIJ NIET WEG VRIEND!!!
|
||||
|
||||
Quote:
mot dat koste????