|
||||
|
||||
Quote:
BEDANKT VOOR DE TIP mijn vrouwtje neemt een compleet set met veren en pennen enz. uit engeland mee voor € 500 inc. (boring = 83 mm. en comp. van 8.75:1) |
|
|||
|
|||
haha ik heb dezelfde gekocht.
Maar ik zit al even te wachten tot het pakje door de "bus" komt. Nou ja, ik ben blij dat het gelukt is, zo helpen we elkaar een beetje. Ik had het adres immers ook hiervandaan. |
|
|||
|
|||
En welk merk zuigers zijn dit?
|
|||
|
|||
Wiseco volgens mij.
|
|
|||
|
|||
amen mel g60 heeft gelijk...
|
|||
|
|||
En dan staat de postbode ineens op de stoep
Last edited by Mikkla : 13-12-2006 at 16:35. |
|
|||
|
|||
Mooi, daar is mijn keus ook op gevallen .
Wat was de levertijd?
|
||||
|
||||
Kijk, dat is een mooi setje....
Ik moet nog ff wachten tot het vrouwtje er is en dan ben ik ook de trotse eigenaar van zo een setje. De bolide ben ik inmiddels aan het strippen om de carrosserie onder handen te laten nemen De foto's van het hele gebeuren komen later wel een keer online |
|
|||
|
|||
@Mikkla.
Als ik zo onbeschofd mag zijn, wat heb jij hier voor betaald inclusief verzending ed. Tis een heel mooi setje zo te zien.
|
|||
|
|||
Wel leuk ter vergelijking. Dit is 1 van de 4 zuigers die ik afgelopen week binnen heb gekregen t.b.v. mijn turbo project. JE's, besteld in Amerika, met een compressieverhouding van 8,5:1.
|
|
|||
|
|||
De levertijd was een week of zes geloof ik.
Ja op het laatst vergeet je eigenlijk dat je ze uberhaupt besteld hebt en denk je er weinig aan. Die van Janner zien er ook erg mooi uit. Die zijn gecoat aan de zijnkant denk ik? @Steven16V, Tuurlijk mag je dat vragen, zou ik ook willen weten. En waarom mensen dat niet zeggen snap ik nooit, maar goed.. Het verhaal in de beknopte vorm Ik had al een tijdje mailcontact gehad met de mensen daar. Toen ik eenmaal prijzen wist en alle details liet ik het even rusten. Tot ik na twee maanden een mail kreeg dat ze opruiming hielden ofzo en of ik nog interesse had. Hij kon mij ook een mooi prijs maken, en idd, ik was € 380.- kwijt ALL IN. Daarvoor lag het dus bij mij op de mat hee. Had ik maar meer sets besteld, dacht ik achteraf. Ook leuk detail, de vriendelijke meneer in USA had $100 op het pakje gezet en als "gift" getekend. Leuk bijkomend voordeel dusss, geen belasting Ik denk dat ik heel veel mazzel heb gehad met deze zuigers....... Het zijn 83mm bij 1:8.75. Gesmeede zuigers uiteraard. |
|
|||
|
|||
Dat is heel goedkoop ...mag ik bieden
|
|||
|
|||
Poeh, dat is heel goedkoop! Wees er maar blij mee.
Nu jij nog Richard.
|
|||
|
|||
Ja ik had ook het idee dat dit een waanzinnige prijs was/is.
Ik heb lang gezocht naar zuigers en kwam niet lager dan rond de 600 eurie uit. Dit was dan wel in Nederland, maar goed. En Wiseco is toch wel een goed merk dacht ik zo |
|
||||
|
||||
Ja, merk is goed en Michael; jij had gewoon even een meevaller verdiend!
|
|||
|
|||
ghe ghe dat is zeker, bedankt hee
|
|
||||
|
||||
Met wat voor zuigerspeling laten jullie het blok boren icm met gesmede zuigers?
|
||||
|
||||
Quote:
bij de zuigers zit een mooi briefje en daar staat de aanbevolen maatgeving netjes op. tenminste bij mijn JE zuigers wel. |
|
|||
|
|||
Quote:
Bij mij zit er ook een mooi briefje bij met alle gegevens die de beste uithoonmeneer nodig heeft. |
|
|||
|
|||
Quote:
|