|
||||
|
||||
Gezocht!!!!!!!!!!! mk3 type plaatjes
wie kan mij helpen ik ben op zoek na 2 type plaatjes die in normaal in de sierlijst zitten van een mk3, zoals GTI, VR6, GT
Maar ik ben op zoek na EDITION..... of weet mssn iemand wie ze kan maken of waar ik ze dus kan kopen... of mssn heeft iemand anders wel een ander idee, dat wat ik zoek zie je hier onder maar dan zonder GTI erop http://www.forum-auto.com/uploads/2...ition_modif.jpg |
|
||||
|
||||
Al contact gehad met de dealer?
|
||||
|
||||
Quote:
juist. zijn gewoon verkrijgbaar. wel ff juist type en bouwjaar aan ze doorgeven waar ze origineel op zaten, anders zeggen ze dat ze niet bestaan |
|
||||
|
||||
ja maar op welk type zit zoiets op ??
waar alleen edition op staat??? en welk bouwjaar is dat dan ?? |
|
||||
|
||||
nou vandaag dus de dealer gebelt en hij noemde op wat er allemaal bestond..... voor op de sierlijst, maar niet wat ik bedoelde. hmmm
dan zullen ze dan wel niet bestaan, dan moet ik zien dat ik ze zelf kan maken.... |
|
||||
|
||||
Ze bestaan welzeker,vraag het Jurgen effe hij zoekt ze zo op voor je.
Het kan mischien zijn dat ze alleen in duitsland geleverd zijn. |
|
|||
|
|||
EmBleem GTI-EDITION Onderdeel nr van VAG 1H6 853 714H. €11.55 ex btw p/st.
Nu twijfel ik alleen of dat juist GTI is of EDITION. |
|
||||
|
||||
Het complete inderdeelnummer is: 1H6 853 714 H Z50 Ze kosten inmiddels 13,30 ex BTW.
|
||||
|
||||
dat is nou juist wat ik niet moet hebben,
Ik wil ze zonder GTI erop hebben... die hadden ze bij de vw -dealer ook wel. |
|
||||
|
||||
weet misschien iemand dan waar ik zoiets kan laten maken??? ik heb de dealer op gebeld en wat ik zoek hebben ze weer niet, en ik dacht zelf dat die ook nooit op een golf hebben gezeten.... ik zou het anders ook niet weten op welk type...mk3
wie kan mij hiermee helpen?? wie weet een adresje ? |