|
||||
|
||||
Golf GL aut 1.6
Na even op zoek te zijn geweest toch een goeie Golf II gevonden
Tis een 1.6 automaat van 1988 met een volledig bruin interieur, onversneden (bruine) hoedenplank en 165.000 km op de klok. Ik heb hem gekocht van de kleinzoon van de 1e eigenaresse de kleinzoon wilde hem ombouwen naar ................fast and the furious uiterlijk, 17 inch tsw venoms lagen nog in de schuur Kwas net op tijd want meneer wilde het dashboard en interieur er uit slopen en op de sloop gooien...........aangezien hij een gti van een kennis van mij kocht wist ik dat deze op de sloop nominatie stond dus vandaag maar even gehaald. Auto mankeert niks en moet alleen even gepoetst en uitgezogen worden.................meneer rookte nogal, gelukkig geen enkel brandgaatje in de stoelen Mijn plannen zijn: onderkant deuren en dak glanzend zwart, 15 inch steelies eronder met 165/50/15 met doppen erop en demper een nw pijpje geven, nee geen aardappelkanon en 80/60 onderstel eronder. foto van de buitenkant had ik nog ik zal straks even interieur op de foto zetten. |
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit.
Veel plezier en succes met de ombouw |
|
||||
|
||||
beige interieur
maar leuke bak verders hoor, gave plannen!
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 29-11-2006 at 14:12. |
|
||||
|
||||
Nog even paar piccies
ut lijkt wel een country |
|
||||
|
||||
leuk golfje voor al dat interieur is uniek
|
||||
|
||||
Dat interieur is echt jaren`80 stijl, niet verkeerd, net zoals er voor de rest niks mis is met die auto.
|
||||
|
||||
De automaat schakeld trouwens echt boterzacht over...................op de weg naar huis reed ik heerlijk relaxed met 90km/u op de snelweg...............lekker onderuit in de heerlijke stoelen. Auto van 18 jaar oud en dan zo lekker rijden................toch wel stukje kwaliteit van vroegâh
|
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit! Zit nog wel wat poetswerk aan inderdaad. Dat verlagen mag ook zeker wel! Ik heb nog wel een setje staal in de verkoop, tis wel 14" (4 x 100). Maar als je die laat verbreden kun je er wel donder breed mee!
Zijn helemaal recht en zonder deuken. Zonder bandjes, bij interesse PB maar, zou er graag 35 euro voor krijgen! |
|
||||
|
||||
Heb al een setje 15 inch staal liggen En nog een setje Pirelli's in 14 inch en nog een setje 4-spaaks 15 inch velgen .....................velgen heb ik even genoeg liggen.
|
|
||||
|
||||
Leuke basis, maar als ik mij niet vergis is dit een CL en geen GL.
GL heeft chrome rond de ramen tot 1990.
|
||||
|
||||
ja dat dacht ik ook inderdaad
mijn GL heeft wel chrome rond de ruiten, die is uit '87 hebben die na de facelift ook chrome op de zijstrips of niet? dat heeft deze ook niet namelijk
|
||||
|
||||
Typefoutje dus het is een CL
Laadlampie van de accu brand tijdens het rijden dus straks maar even de dynamo wisselen toch nog wat te doen in mijn vrije weken En nog even naar de sloop want aan de bestuurderskant zit aan de onderkant van het raam een lijstje los...................ff vervangen Last edited by Dasher : 03-12-2006 at 18:29. |
|
||||
|
||||
Aangezien ik nu off-shore zit heb ik even tijd gehad om te denken over de Golf
Eerst wilde ik de golf laten spuiten en netjes maken...................maar ja hij staat ook vaak twee weken op de parkeerplaats bij de heli-haven. Dus toch maar besloten om de Golf te gaan 'rollen' Maar nu.................welke kleur? Ik heb nog een emmer menie staan maar daar zie je ook al zoveel auto's mee en grijze primer is ook niet wat ik zoek. Iemand nog ideeen qua kleur of soort verf? |
|
||||
|
||||
waarom niet lekker zo laten....de lak ziet er nog wel leuk uit zo.....
gewoon lekker met de pens op straat en dikke wielen eronder...meer heeft een auto eigenlijk niet nodig
|
|||
|
|||
Waarvoor rollen ? Gewoon zo origineel laten die lak zie je niet dagelijks ik vind rollen eigelijk lelijk en goedkoop staan maar dat is mijn mening.......
In ieder geval zo laten vind ik |
|
||||
|
||||
Kappen met die rol-mania als je het mij vraagt. Dat kunstje is nu al zo vaak herhaald... mooi poetsen, zakken, wieletje, klaar. Verveelt nooit, en een gerolde auto heel snel ben ik bang.
|
|||
|
|||
Quote:
helemaal mee eens je hebt hem net op tyd onder de sloop hamer weg gehaald toch ook dat glansend zwart verhaal vergeten poetsen verlagen dikke wielen en goed op passen verder niks Last edited by voklswien : 03-12-2006 at 20:33. |
|
||||
|
||||
Zoals bij veel foto's is deze ook misleidend
Laklaag is van dichtbij niet echt lekker en hem overspuiten.............en dan na twee weken weer aankomen en een deukje of een krasje zien omdat iemand er met de deur tegenaan is gekomen is ook niet echt lekker. En aan de passagierskant zit er onder de stootstrip een roestnestje dat aangepakt moet worden. Ik zal een kennis nog us vragen wat hij neemt voor het overnevelen van deze kleur.....................neem ik dan wel een besluit. |
|
||||
|
||||
wat maakt dat uit als de lak wat slechter is? Je zegt het zelf, het is een auto van 18 jaar oud, techniek is ok, dus waarom zou je?
|
||||
|
||||
Vandaag dus even met spuiter gepraat.....................en ik laat hem dus overspuiten in deze kleur en de plekjes die eraan zitten worden weggewerkt Onderkant ben ik nog even over aan het nadenken. Rondom het plaatwerk onder de stootstrips en bumpers in mooi satin black zodat de wielen er straks mooi uitspringen, of gewoon helemaal in deze kleur laten
|