![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal!
![]() Ik zit met een vraagje over de golfjes... Mijn broer heeft een g60 motor sinds kort er in,maar hoe kan je de kachelradiateur afsluiten van warm water?? Een kraan zoals orgineel bij golf 1 gaat niet werken,warme water stroomt via andere door... ![]() En dat zelfde geld natuurlijk voor de Vr6,die word ook orgineel bij golf 3 in het kachelhuis afgesloten. ![]() Maar aangezien hier al een heel aantal ervaring hebben met g60 swaps zou iemand dat vast wel weten! ![]() Nou bedankt,en zie het wel.
__________________
Murdock...I love when a plan comes together |
#2
|
|||
|
|||
![]() niemand?
|
#3
|
|||
|
|||
![]() up
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Misschien Jeroen "Bolku"van het forum hier ff pm-en?
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Ik heb gewoon mijn gofl 1 regelaar ertussen. Geen probleem hoor.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() passat 32 en 32b hebben ook een kachelkraan, zou je ook kunnen gebruiken
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#7
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Dus een normale kachelkraan doet ook dienst?? Omdat je dan zou denken dat er gewoon koelvloeistof via de andere leiding in de radiateur zou komen. ![]() Maar we gaan het gewoon proberen,als het werkt gaan we niet moeilijk doen!. Thanks! ![]()
__________________
Murdock...I love when a plan comes together |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee dat gebeurd niet. Als je een circulatie op 1 punt dicht zet wordt ie niet warm Net als bij een CV in je huiskamer.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG ![]() |