|
||||
|
||||
Snowboards voor op je dakdrager of imperiaal
Niet meer bruikbare snowboards in lengtes van 135 cm tot en met 155 cm
Ideaal voor op je imperiaal voor naar een meeting of er gewoon mee rond te tuffen . ( kan ook wel zeggen dat het goed decoratiemateriaal is of dat je er bankjes van kunt maken maar dat mag hier niet .. lol ) 10 euro per stuk 10 stuks voor 75 euro Na het weekend ook nog wat skis en skistokken voor op het dak ... |
|
||||
|
||||
handelaar :-)
|
|
||||
|
||||
Wou het net zegge, gert heeft werkelijk ALLES .....
Hadden ze er niet meer? |
|
||||
|
||||
hoe de neuk kom je daar nou weer aan?
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel De wel snowboardbare boards staan niet op de foto |
|
||||
|
||||
kijk... zoeen lijkt me dan wel leuk voor op het dak, of op de kamer...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Moet je aan Striet vragen Jaap ..
Die kwam er opeens mee aanzetten . @ Tommy : moet ik er 2 apart zetten voor je voordat ze op zijn ? |
|
||||
|
||||
snowbards zijn niet retro..houten ski`s daarentegen
|
|
||||
|
||||
ik wou zoiets zeggen van : zet het ook ff op het .pel forum..mischien dat ze dan van hun plamuurberg kunnen boarden!
|
||||
|
||||
weg = weg.... Ik moet zoveel mogelijk afslaan... loop al op mijn tenen...
heb ook geen roofrack of dakdragers... maar ik vind het 10x leuker voor op het dak als een stel ski's, koffers of een krat bier.. hoeveel van die dingen heb je wel niet?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Houten ski's op een Golf 2 zijn retro ? Die bestonden al niet meer toen de Golf 1 er was |
|
||||
|
||||
Quote:
wie had het over een golf2? en houten ski`s bestaan nog steeds ze worden alleen niet meer gebruikt |
|
||||
|
||||
HAHAHAHa....
tssssssssss......tiepies, goeie gert/asje aktie!
zet er mij maar een apart, liefst lange 155-versie, met blauw en grijze opdruk als die er is (pic?) ....neem mee als je weer eens in venroi komt dan kunnen we meteen weer eens een bakkie hebron doen! Of ´k kom ´m wel halen bij een eventuele hiroshima bbq in broabant (oja Retro mania kan ook). mzzl Walter
|
||||
|
||||
Ijsbeer > bel me ff als je kan .
Spreken we zowiezo af voor den nabije toekomst en over Retro Mania . |
|
||||
|
||||
@gert:
ik bel vanavond wel ff na 8-en
|
|||
|
|||
gertjeeuuh,
geen surfplank van die lengte??? lett me know!!! |
|
||||
|
||||
Nee die zit er niet bij
Wel een 165 cm snowboard Plak je dr houtfineer op en maak je de punt wat puntiger en niemand ziet het |
|
||||
|
||||
ze zouden wel ideaal zijn voor sandboarden!
nu nog een duin vinden die hoog genoeg is e niet achter prikkeldraad staat
|
||||
|
||||
Quote:
Sandboarden is leuk, ik deed het altijd met mijn skimboard |
|
||||
|
||||
Ik hou het wel bij mijn surfplank.