|
||||
|
||||
Dat lijkt mij wel een goede, anders kun je een discussie om haar te overtuigen met goede argumenten zeker niet winnen!
|
|
||||
|
||||
en anders maak je van je hobby je werk...
ga je professioneel hotrods bouwen. maar in ieder geval, succes met een baan zoeken bij deze.. |
|
||||
|
||||
En het RDW verhaal : EU is het toverwoord . Tis wat omslachtig maat exporteren naar de UK . Kenteken erop en weer importeren .. Komt wat meer bij kijken maar het is vaker gedaan |
|
||||
|
||||
Quote:
Geldt ook voor portugal heb ik gehoord!
|
||||
|
||||
Echt lijp inderdaad, je kunt zo in het rijtje van die lui uit thailand, de plaatwerk guru's :P
|
||||
|
||||
De tweede zijwand is ook al een stuk gevorderd
De voor en achterkant zijn nu op maat. Aan de onderkant zal de koker nog gemaakt moeten worden. Achter het wiel is het klaar, ik heb dit gedeelte met 3 cm verlaagt, zodat hij straks nog lager lijkt. gr ruud |
|
||||
|
||||
Insane
|
|||
|
|||
Voor zulk werk heb ik echt wel respect! Ik hoop het zelf ooit ook te kunnen!
|
||||
|
||||
zeker respect
wie heeft rnog werk voor m als tie in de VVW komt want anders zien we niet meer zo vaak van deze geweldige posts |
|
||||
|
||||
Het blijft het vetste topic van heel VF, met die van Luuk (nu weer Skywalker..) er vlak achteraan
keep it up! |
|
||||
|
||||
De rechter zijwant is ook weer gevorderd.
Nu ga ik eerst de hoeken maken, daarna worden de onderkokers pas aan de zijwanden gebogen. Gelijk het oude achterlicht gat verwijderd. Inverband met mijn 55er t1 achterlichten. Het plaatwerk ziet er nu te kort uit maar er komt nog een stuk aan. |
|
||||
|
||||
mooi werk..
volgens mij heb je er ook echt een kick in gekregen? je zit nu thuis maar als je aan het werk zal zijn dan zou je overdag lopen van ohh als de dag weer om iskan ik weer aan de frido verder haha.. ( niet lullig bedoeld ofzo hoor). best leuk hoe je uit een stuk staalplaat een halve auto klopt. |
|
||||
|
||||
Goed bezig ruud, je bent al weer een flink stuk gevorderd met het plaatwerk. Zijn de gestraalde delen ook al klaar?
|
||||
|
||||
Klopt het dat er nog een rand boven de wielkuip hoort en die op het voorscherm wegloopt met de wielrand?? of is dit een ander type?? De rudition?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die loopt er gewoon, net boven de delen die Ruud aan het maken is:
|
|||
|
|||
Ziet er al goed uit !!!!
|
||||
|
||||
Quote:
AHA ik zie het,bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat klopt. Je bedoelt de rand waar ik het nieuwe plaatwerk, aan het oude moet lassen. Dit ondergedeelte zal ook een andere kleur krijgen dan de rest. Pin me er niet op vast maar ik denk .....grijs en de rest misschien wel lambo-geel De ronding klopt nog niet helemaal, (zag ik net op een foto ) Maar dat veranderen we morgen wel. Last edited by ruud's fridolin : 22-11-2006 at 22:01. |
|
||||
|
||||
Ga je de schermen en dorpels nog langer naar beneden maken??
Heb ik vaker gezien,daardoor lijkt de auto lager,je moet dit niet te gek doen maar een cm of 3 is net genoeg om niet direkt op te vallen. |
|
||||
|
||||
Daar heb ik wel aan zitten denken,
maar ik kan nu niet genoeg meten of het echt gaat. als je de foto's ziet begin ik te twijfellen. bij de achter bumper is het metaal 3 cm verlaagt gr ruud |