|
||||
|
||||
In één woord geweldig!!!!
Ik vond hem in de jazz bleu kleur al erg geslaagd ,maar zoals ie nu is? Echt een super golf !
|
||||
|
||||
Echt een super auto !
(Ik had alleen een half gladde achterklep genomen) |
|
||||
|
||||
100x verbetering met de oude look
en VR6 is ook super in een golf 2
|
||||
|
||||
Dit was een van de eerste golfjes die me kon interesseren, kan me ook herinneren dat ik er een poster van had :S
en nu nog mooier dan ie al was!!! |
|
||||
|
||||
Ja, erg mooi geworden maar toch een puntje van kritiek. Die achterlichten, moddervlek op een vlaggenschip.
|
||||
|
||||
Erg geslaagd inderdaad Misschien je achterlichten veranderen in zwart/rood originele?
|
||||
|
||||
helemaal super
|
|
||||
|
||||
GE-WEL-DIG!!! niets meer, niets minder...
|
||||
|
||||
Hele mooie Golf. De nieuwe stijl staat echt 1000 keer beter dan de oude!
Helemaal af!
|
||||
|
||||
Gruwelijk Gerard! Heb een paar nachten slecht geslapen na het weg doen van mn wielen, maar als ik dit zie!!
|
|
||||
|
||||
Bedankt iedereen voor de leuke en goede reactie's.
Quote:
Ik niet want ik vindt het orginele greepje veel mooier is een klein maar mooi detail vind ik. Quote:
Meen je dat? Bedankt Quote:
Heb ik geprobeert maar dan gaat de cleane look eraf lijkt dan goedkoop. Quote:
Ik ben blij dat je ze aan mij verkocht hebt Erik heb er zekers geen spijt van,maar echt ze hebben een goed plekje gekregen.
Built NOT Fucking Bought Last edited by GolfIIVR6 : 20-11-2006 at 13:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mooie auto gerard, en zeker een mooie kleur voor een golf2.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Natuurlijk anders zou ik dat niet zeggen! Ik zal eens zoeken naar die poster/tijdschrift... Was mijn inspiratie om destijds een corrado dashboard te kopen en later dan in m'n golf 2 (diesel) te monteren M'n ouders zijn je ook HEEL dankbaar EDIT: De buren trouwens ook |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat normaal wit/rood erg mooi zal staan en zeker geen afbreuk zal doen. Ik heb vroeger ook die heldere "rommel" gehad maar ben blij dat ik daar vanaf ben gestapt Edit: Met wat voor motormanagement rijd je ?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik had nu ook liever weer het matglas rood/wit heb ik gehad maar weer verkocht zou ze graag terug willen. En ik rij met het orginele managment wel met een custom chip ik rij met 0,4bar ongeveer 250pk dus hoef je niks aan de motor te veranderen,tot 0,7bar en ongeveer 300pk hoef je aan een VR6 weinig tot niets te veranderen heb met de revisie wel versterkte lagerschalen erin gezet vond ik wel belangrijk.
|
||||
|
||||
Het gezanik rond de achterlichten is mij een raadsel. Het heldere combineert netjes met de kleur. Bovendien krijgt de auto een iets modernere look. Ik vind het perfect staan bij zo'n kleur.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat noemen ze ook wel eens een mening. Een mening welke ik overigens als enig heel klein puntje van kritiek deel. Vind persoonlijk de niet-heldere rood-witte exemplaren veel stijlvoller, met de heldere lijkt het wat "plastic-erig".
|
||||
|
||||
SUPER..! echt veel beter zo
|
||||
|
||||