![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heej Arjen,
Gefeliciteerd! Je kunt er weer een jaartje tegenaan (zelfs iets langer zo te zien ![]()
|
||||
|
||||
![]() Feli dude!!
|
|
||||
|
||||
![]() jaja, het 26 jaar oud beestje is zonder problemen door de apk gekomen
![]() op naar zn 27e verjaardag ![]() ![]() ![]()
Last edited by ArjenE : 27-11-2006 at 16:15. |
|
||||
|
||||
![]() Van harte,kan je er weer ff tegen.(zit net naar je foto's te kijken,jezus wat zijn die bumpers lelijk man man haal af die dingen)
![]()
|
||||
|
||||
![]() bumpers? welke bumpers? ik zie geen bumpers? wat zijn dat: bumpers?
![]() nee, gaat allemaal goed komen ![]() maar hou deze er van de winter nog onder, kunnen tenminste een stootje hebben als ik ergens tegenaan glij, of iemand tegen mij ![]() die plastic dingen breken dan gelijk... dit is nog RVS... ![]()
Last edited by ArjenE : 15-11-2006 at 20:31. |
|
||||
|
||||
![]() hahaha,goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() van harte
|
|
||||
|
||||
![]() pas die dingen aan of zo.. kort ze in want dit is geen potje
|
||||
|
||||
![]() inkorten is wel een optie denkik, want die steken zelfs meer uit dan die amerikanen, niet?
|
|
||||
|
||||
![]() dit zijn de amerikanen, dus dan steken ze toch even ver uit? ofnie?
![]()
|
||||
|
||||
![]() las laatst op www.vwvortex.com dat ze die dempers in de bumpers in kunnen schuiven...
hoe het precies zat weet ik niet, maar het leek echt 100x beter... maar als jij dit mooier vind.... ![]() gefeli met je APK! |
|
||||
|
||||
![]() Die bumper ziet er een heel stuk beter uit dan mijn zwarte kunststof bumper !
BTW hoe kan de APK pas in dec 2007 aflopen ? hij is toch maar een jaar geldig of zit er een soort van mazen in t net ? |
|
||||
|
||||
![]() je mag een auto 2 maanden voor de vervaldatum apk keuren. Hierdoor kan het dus zijn dat je auto 14maanden goedgekeurd is
|
|
||||
|
||||
![]() nou... de nieuwe blauwe platen zitten er weer op (+ chromen kentekenplaathouder) en de donkere achterlichten zitten ook weer op hun plek
![]() aanstaande zaterdag gaat de schroefset eronder! ![]() hier dan alvast 2 foto'tjes ![]() hoop dat de schroefset er zonder problemen onder gaat ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() je kan de bumpersteunen wisselen... dan steken die dingen ook niet meer zo achtelijk uit.. en stel je voorbumper ff af of is die altijd zo opgewonden omhoogstaand?
|
||||
|
||||
![]() ja, maar die kleinere us bumpersteunen kan ik echt nergens vinden
![]() en het moeten echt de amerikaanse zijn, de europese zijn net te klein om ze eraan te bevestigen. dacht er ook aan om misschien die haak eraf te slijpen, en dan deze steunen verder door te schuiven in de balk. en dat ik hem dan vastmaak met 1 ipv 2 bouten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet geen probleem zijn, middagje klussen en ze zitten eronder ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb jij trouwens ook nog iets anders vervangen bij het plaatsen van de schroefset? die rubbers of toplagers ofzo? of is het gewoon oude poot eronderuit, nieuwe eronder, en vastdraaien? en moet je ze stellen voordat je ze plaatst? of kun je dat ook doen als ze er al onder zitten? ![]() (allemaal zenuwachtige vraagjes) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb niks vervangen. Maar je zou die conische rubbers die er tussen zitten kunnen vervangen.
Wat ik heb gedaan is dus oude poot eruit, rubbers overgezet, nieuwe poter erin. Ik heb de eerst (op het oog)goed gezet voordat ik de eronder heb gemonteerd. Dus kijken hoeveel schroefdraad je aan de ene kant overhoud, en dat dan ook aan de andere kant overhouden. |
|
||||
|
||||
![]() nou, ik heb de schroefset eronder gestoken, maar ik vind het maar vies tegenvallen
![]() ![]() ![]()