![]() |
|
|||
|
|||
![]() lucht hier uw hart over team fryslan
Lang geleden onstaan uit een vrienden clubje die naar de gti meeting in baarlo gingen van de gti club holland Na de 2 de x baarlo kwam michel veenstra met het idee om stikkers te gaan maken En het idee team fryslan kwam eigenlijk van alex mars die in dokkum van soud off mars die daar ''team rockford fryslan '' had een wel bekend luidspreker merk dus team fryslan was ontstaan Na eerst de 3 de x baarlo kwam de text ''wie anders'' er bij Toen michel met zijn 1,6 diesel uit de bocht vloog in tw-heide kwam in eens de kreet ...het mat my michel altyd buge of baste ( vrij vertaald ...het moet altyd tot op het randje met michel gaan ) dus de 4x baarlo was de kreet ''buge of baste '' daar toen baarlo niet meer een circuit had werd er in drachten een gti meeting gehouden door de gti club holland een enorme meeting waar ik en veel van het team fryslan clubje veele uuren zo niet daagen aan hebben besteed na deze meeting is het vrienden clubje''team fryslan'' stukje bij beetje uit elkaar gevallen de mensen van toen hebben nu een eigen leven we zien elkaar nog steeds geregeld en praten ook regelmatig over toen toen het nog zo mooi was arnaud zei het al '' geen kippe gaas geen heldere shit ''tyd maar goed tyden veranderen en de handels mensen wurmen zich er ook tussen om een graantje mee te pikken van de enorme toeloop van ''auto liefhebbers'' ![]() en zo ook een ander clubje mensen die de stikkers van team fryslan ook mooi vonden....en zie daar een paar jaar na dato zie je ze nog steeds rijden met ''onze'' stikkers maar dan niet op volkswagens maar zie daar ook op een opel kadett en er is zelfs een team fryslan ford afdeling wie had dat gedacht ![]() dat is z'n beetje in het zeer kort ( ik heb wel 5a6 video banden vol ) over het team fryslan en het onstaan er van nu weet idereen een beetje ( nog niet een kwart ) wat team fryslan was wat het nu is weet ik eerlijk gezegt niet eens zo presies maar laat het weten hier onder groetjes alberto Last edited by voklswien : 13-11-2006 at 19:40. |
|
||||
|
||||
![]() Ja wat zal ik erover zeggen.. Ga bijna elke dag met de leden om en ben nu een half jaar lid.. Vermaak me prima bij de club..
|
|
||||
|
||||
![]() ken het nog wel van vroeger.. nooit lid geweest.. moet maar eens tijd worden..
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zelfs toen in die tijd ook zo'n sticker gehad van alex mars ,vanwege het rockford team ,op m'n oude d kadettje......
![]() Maar dat was de goede oude tijd (toen ik zelfs nog geen eens vw reed.....) Later reden alleen de "oudere" garde met deze stickers ,tevens met de toenaam "wie anders",en bûge of barste . Tenminste ,ik was toen nogal wat jonger namelijk ,zal inmiddels wel zo'n 10 jaar geleden zijn denk ik. Daarna is het een aantal jaren stil geweest rond deze vriendenclub ,best jammer eigenlijk ,want ze hadden wel een goede stijl! ![]() Tegenwoordig zie je inderdaad van alles rijden met deze stickers ,jammer genoeg heeft dit dan niks meer te maken van het "oude "Team Fryslân ! Misschien een idee voor een nieuw team ,alberto? ![]()
|
|||
|
|||
![]() ach wietse weet je ik denk dat het nooit weer word zo als toen
![]() we hadden idd best een goeie smaak ( die smaak heb ik nog steeds ) de rest trouwens ook nog steeds ![]() trouwens zondag komt er een "oude'' team fryslan member langs in zijn audi s8 ![]() maar op nieuw een team fryslan te maken ......mijn zegen heb je wietse ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is dat die donkergroene s8 met airride?!
|
|||
|
|||
![]() ja klopt jelle zijn er niet zo veel van he in de buurt kan niet missen
|
|
||||
|
||||
![]() Komt erop neer dat jij dus minstens voorzitter/directeur van de club Team Friesland bent Alberto!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
vindt ik een goed plan, zijn vast meer die erzo over denken ![]() super idee om team fryslan weer tot leven te wekken al heb ik het niet meegemaakt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jelle?! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi om te zien dat je hier de discussie even voortzet!
Het verhaal stamt uit een tijd dat ik nog niet eens legaal brommer mocht rijden, laat staan dat ik toen al met jullie praatte. Maar het is mij altijd een doorn in het oog geweest dat de huidige Team Fryslân-club niet zo origineel kon zijn om zelf een goede naam te verzinnen (dat zegt mij persoonlijk al genoeg over een dergelijke club). Anders was het zeer zeker leuk geweest om iets dergelijks nieuw leven in te blazen. En om met een andere naam iets dergelijks opnieuw te beginnen...tsja...misschien weet iemand me te overtuigen! ![]()
|
||||
|
||||
![]() de lege rieders..
|
||||
|
||||
![]() drompelskrabbers...
|
||||
|
||||
![]() skraapers
|
||||
|
||||
![]() Quote:
foto's????
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik niet sorry |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja de man heet jelle ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
arnaud voor president ![]() team fryslan is back ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat zullen de boege en barste mannen raar kijken met hun team-naam op onze Dubs
![]()