|
||||
|
||||
Vandaag gespot in Almelo!!
Donders ding hoor!!!
|
||||
|
||||
Staat alweer een tijdje (maandje of 3) stil bij mij in de straat, maar wel APK erop, en een orginele Nederlander !! Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming 531251 SCIROCCO TS Kleur(en) Groen Brandstof LPG (Liquified Petrol Gas) G3 Installatie Nee Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 0 cm3 Vermogen 0 KW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa leeg voertuig 828 kg Datum eerste afgifte Nederland 26-06-1974 Datum eerste toelating 26-06-1974 Datum aanvang tenaamstelling 12-01-2005 Vervaldatum APK 21-08-2007
|
||||
|
||||
Quote:
Was je int Buutenlaand Luuk?? Papieren wel bij je hoop ik Zaterdagavond, rond zevenen: Benji in Burgum, gem. huis. Ik was verdekt opgesteld, in een nieuwe A3!!
|
||||
|
||||
Heej, klopt. Was onderweg naar de Pein Had je idd niet kunnen zien! Reed fijn zeker?
|
||||
|
||||
bij hogeschool saxion in enschede een goudkleurige golf 1 met zender wielen gezien.
|
||||
|
||||
@ retro-hans. Als je 50 meter verder had gereden, had je deze ook nog kunnen zien staan,bij de ren@#lt-dealer!
@levis. Wel lullig dat je mij wel ziet, maar ik jou niet, haha. Is nu al de 2e of 3e keer? Reed jij de 22e dan met een kever? En was dat dan op de deldenerstraat? ( op het stuk van de shell, naar het oude huiskes-pand?) Last edited by ronnie_v : 31-10-2006 at 22:39. |
|
||||
|
||||
was midden in het dorp dat ik je zag, ik liep er met me vriendin. waarschijnlijk herrinner je je wel dat er imand een beetje dom keek.
|
||||
|
||||
Quote:
wel een hele vreemde kleur groen |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Nou, daar zijn jullie het in ieder geval over eens!
|
||||
|
||||
@levis,
je wilt niet weten wat voor een scala aan blikken ik al gehad heb, haha. De jetta is zelfs al uitgemaakt voor, SMERIGE NAZI-BAK!! |
|
||||
|
||||
Kever @ Berkel en Rodenrijs (met foto's)
Vandaag meerdere keren gespot, en daarna maar ff foto's gemaakt Van wie is ie???
|
||||
|
||||
@Ronnie,gister reed ik in almelo langs het industrieterrein, je weet wel, die lange weg naar de autobahn. je stond naast me voor het stoplicht en je reed in je golf 1. ik reed in een vw passat.
|
||||
|
||||
Quote:
Nou, ik weet wel waar hij thuishoort. De eigenaar heeft volgens mij ook nog een luchtgekoelde (ex-duitse brandweer) T3 transporter en een aantal golfjes cabrio. Ik zie ze altijd staan in dat wijkje tegenover het industrieterrein waar VR zit. ERRRG mooi kevertje in ieder geval!
|
||||
|
||||
Quote:
NASI! Nasi bak: Soort 'Rice', maar dan europeaans
|
|
||||
|
||||
Quote:
63-er in Beryllgroen met een roldak!! Mooi kleurtje op die kever hoor! En erg mooie auto. Ding staat er wel wat vreemd geparkeerd vind ik! In een inrit aan de doorgaande weg?
|
||||
|
||||
Quote:
ja, stond er vreemd geparkeerd, op een afgesloten inrit van een woonwijk. Net alsof ie daar met pech is gestrand, en daarna hulp is gaan halen (was misschien ook wel het geval) Hij stond er wel al een tijdje, zie je ook aan de droge plek onder/naast de auto Maar hij stond mooi schuin voor de foto's
|
|||
|
|||
rooie passat avant(35i)16V verlaagd dubbele uitlaat éénarmige wisser
en was niet ratvink(denk ik) op de oranjelaan richting stadshart iemand van hier?
|
|||
|
|||
Quote:
rijd een oudere vent in. niet super netjes die auto. wel koele remmen (wilwood) |
|
||||
|
||||
groene Golf 1 met kenteken 23-ZK-40 stond geparkeerd op het leeuwenstijn industrie terrein in Delft langs de Schie...
|
||||
|
||||
maandag 6 november
golf gti g60, met kenteken ND-GG-70 stond geparkeerd op de parkeerplaats bij de mondzorgkliniek in doetinchem hele gave dikke g60