![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie derby gezien op marktplaats voor 375.-
Er is 500.- op geboden maar dat zegt niks.. Ik dacht eerst misschien voor mezelf voor deze winter maar ik heb er al 2 die uit elkaar liggen en dan zit ik na de winter weer met zo'n ding.. Ik ken mezelf.. ik verkoop hem daarna toch niet meer.. Misschien wordt iemand anders er wel blij van? http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...s/55805904.html
|
||||
|
||||
![]() wow is niet gek nee. als ik ook de ruimte had, wist ik het wel!
|
||||
|
||||
![]() Schroefsetje, andere velgjes en klaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() schroefsetje.. a 1100euro ...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() woow, netjes!
kleur,interieur,...!! |
|
||||
|
||||
![]() Mooie wielen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is inderdaad niet veel geld voor een Derby misschien weet de eigenaar de waarde niet of makeerd het een en al ander eraan het is wel ook een originele hollander paar nieuwe velgen dat heb je een mooie derby voor weinig geld
|
||||
|
||||
![]() ik heb al zoon hok
|
||||
|
||||
![]() Quote:
al zou er wat werk aan zitten.. het hok kost slecht 350 euro.. wat verwacht je een volledig met apk in nieuwstaat auto? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik had al meteen gebeld nadat de advertentie erop stond, de man is een prijzendrijver. Mocht niet meteen komen kijken en meenemen. Moest snel weg en nu is hij er nog.
|
|
||||
|
||||
![]() Zit wel een jaar APK op, dus zo heel slecht kan ie niet zijn, toch?
En er zit niks op of aan zo'n ding, dus kan er ook niet veel stuk zijn/gaan... Tja, had ik maar de ruimte....het grootste probleem van de meesten hier.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
blik wil goed rotten...
|
||||
|
||||
![]() Ik heb precies dezelfde alleen zonder kont, zelfde kleur en interieur, en neem van mij aan dat er best veel rot kan zijn aan zo'n auto...