|
||||
|
||||
kleine update Rallye project
rvs remslangen zelf gemaakt van auto naar remkrachtverdeler naar remklauwen achter Corrado dashboard geplaast en het nodige aangepast met een paar meters en de belangrijkste recht voor me even aangesloten om te kijken hoe het wordt motorruimte aangepakt is ook bijna klaar denk ik |
|
||||
|
||||
hmmmmm had dan een lupo dash gepakt
|
||||
|
||||
nee want een lupo dashboard loopt schuin omhoog en dat was niet mooi geworden en hij is geloof ook veel te smal
|
|
||||
|
||||
maar je snapt mijn denkbeld met de ronde meters..... lupo dash is niet te smal en dat schuine omhoog kweekt een ruimere beeld.. maar verder 100 punten!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, zeg niks over die meters. Moet ik even zien als dat netjes af is. Ga zo door!
|
|
||||
|
||||
Het wordt nog wel eens wat! Vooral onder de motorkap ziet het er allemaal erg netjes uit!
|
|
||||
|
||||
Motorruimte ziet er goed uit
Ben wel benieuwd hoe het dash eruit ziet als het af is....
|
||||
|
||||
Vind die motorruimte goed vet eruit zien met die rode accenten
|
|
||||
|
||||
over dat daschboard ik weet het zelf ook niet helemaal maar ziet erop zich wel gaaf uit als je in de auto zit
|
|
||||
|
||||
Goed bezig. Alleen dat dash haalde ik er gelijk weer uit, dat is dus echt geen porum.
|
|
||||
|
||||
Meters vind ik er nogal uitspringen in dit dash.
Motorruimte is daarentegen wel gaaf! |
|
||||
|
||||
het dashboard moet nog verder worden aangepast maar gaat goed komen
|
|
||||
|
||||
een beetle dash dan..
|
||||
|
||||
moet ook zelf wachten wat het eind resultaat wordt en als het dan tegen valt zijn er nog genoeg andere dashboards om in te zagen
|
|
|||
|
|||
M-ruim is zeer mooi , maar dash is lelijk die ronde vormen vloeken met het type auto.
|
|
||||
|
||||
dash is prima...lekker race en tenminste apart....
|
|
||||
|
||||
zo zie je maar dat smaken verschillen als ik het maar mooi vindt toch
maar ik sta open voor ideen als het niks wordt dus laat maar wat zien en aub geen tt want die ben ik in een andere auto aan het inbouwen Last edited by Rallye20vtrs : 21-10-2006 at 15:50. |