|
||||
|
||||
Info gevraagd over Rolkooi MK2
Ik ben op zoek naar een rolkooi voor een MK2.
Nu loop ik al het hele internet af te speuren maar kan nergens wat vinden. Heb er ééntje kunnen vinden en dat was op NL.Power. Lijkt mij toch dat er meerdere verkrijgbaar zijn? Een kooi zoals deze Golf heeft zoek ik ongeveer: Misschien beetje slecht voorbeeld, maar denk dat een aantal mensen wel weten wat voor 1ntje het is. Alvast bedankt, |
|
||||
|
||||
De kooi in bovenstaande auto is door Ron Huijser (achternaam vast verkeerd geschreven) gemaakt. Speciaal van een zeer dikke alubuis gemaakt.
http://www.wiechers-sport.de/ tjek it oud (alternatief, heb ik ook, is voor de iets minder vermogenden onder ons )
|
||||
|
||||
Wiechers heb je iig, een heel bekend merk. Sezer, die zit op VWForum.nl heeft een eigen bedrijf en kan je ook rolkooien leveren.
De auto op de foto is van Sebas, op het forum hier heet hij: Mellowyellow20vt http://www.volksforum.com/forum/mem...tposter&t=23631 Hij zit ook bij Dub05 zoals je kunt zien. |
|
||||
|
||||
Lol, 2 mensen, 1 gedachte
|
||||
|
||||
idd, merkte het!
|
|
||||
|
||||
Topic verplaatst: Specifiek Golf 2
|
|
||||
|
||||
Ron maakt inderdaad deze rolkooien ,ze zijn trouwens van RVS,hij heeft ook de rolkooi gemaakt van Marc uit onze club,Porsche GT3 look
|
|
||||
|
||||
ik kan geen rolkooi vinden op nl power hoor. zal wel aan mij liggen. maar nl power kennende zal het wel een echt "show" kooitje zijn. ik zou hem gewoon op maat laten maken idd.
|
||||
|
||||
Quote:
Rvs.... ook niet verkeerd
|
||||
|
||||
Oke, bedankt voor de info tot zover
Hoeveel moet zo'n kooi bij Ron gaan kosten, iemand hier enig idee van ? |
|
||||
|
||||
Ik geloof iets van 450 euro,hang me er niet aan op.
|
|
||||
|
||||
Quote:
vertel...welk alternatief? we zoeken er eigenlijk nog 1tje voor in een polo coupe.. anders maken we hem gewoon zelf. edit: of bedoel je dat die van wiechers goedkoper zijn?
|
||||
|
||||
Op ebay.de stond er een voor 200 E gister
|
|
||||
|
||||
Idd, Wiechers kan geloof ik iets goedkoper zijn, al hoewel het misschien niet eens zo heel veel scheelt met de (eventuele) prijs van Ron. Volgens mij heb ik Sebas ook een prijs van 450 horen zeggen voor die kooi van Ron. Is wel erg mooi hoor.
|
||||
|
||||
Hmmm klinkt zeker interessant....
Denk dat ik als het zover is maar eens contact op moet nemen met Ron Mensen bedankt voor de moeite |
|
||||
|
||||
Rolkooien moeten niet van RVS of alu zijn, maar uit gepoedercoat/gespoten staal. De andere materiaalsoorten zijn alleen voor de show.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zeg dat wel zeg .. lijken wel rioolbuizen |
|
||||
|
||||
Lol