|
||||
|
||||
Verbreden wielkasten
Mij cabrio staat nu bij een carosseriebedrijf en ik zat er over te denken om de quartettset achterwege te laten en dan de wielkasten te verbreden.
Het spatbord wil ik verder origineel laten, dan krijg je de wielboog, die ook gewoon origineel laten, het rechte randje wat je dan krijg wil ik dus zo laten maken dat het gelijk met de wielboog naar buiten loopt. Heeft iemand pics van een golf mk1 waarvan het vlakke randje recht getrokken is? en eventueel bouw pics zodat ik die aan de plaatwerker kan laten zien, de pics die ik ervan ken is dat dat randje elke 5cm ingesneden is, recht geslagen en dan dichtgelast.
|
||||
|
||||
Bedoel je dat je wielkasten wil laten uitrollen?
|
||||
|
||||
Uitrollen is niet het goede woord, dan kom je bij lange na niet het idee wat ik wil.
Aanschouw mijn geweldige paintkunsten: Voor of achteraanzicht van de auto. Links is origineel, rechts is hoe ik het wil hebben (dikke zwarte is het wiel)
|
||||
|
||||
kun jij met die wielen wel rijden joh? zitten flinke gaten in
|
|
|||
|
|||
Het randje er af slijpen en een nieuw stuk er aan lassen.
|
|
||||
|
||||
En mag dat zo wel eens? Raak je dan geen stevigheid kwijt?
|
|
||||
|
||||
Om de 3 cm een stukje inslijpen en dan deze stukjes recht buigen met t overige plaatwerk en dan deze stukjes weeraan elkaar lassen, een belg op cleaned heeft dat zo gedaan, zal anders nog wel zoeken naar de foto's...
en de buitenschermen zijn geen dragende delen dus t maakt niks uit... foto's gevonden op kustoms creations:
Last edited by Berserker : 02-10-2006 at 17:00. |
|
||||
|
||||
Als je vrouw was en blond haar en dikke tieten had had je een kusje gehad
|
||||
|
||||
idd koen zijn gebakje
|
||||
|
||||
Voor een ervaren plaatwerken zou dit iets van 1 Ã* 2u werk per kast zijn lijkt me... werk zat er zoiezo al aan de wielkasten, verborgen onder de wielkastranden:
ik bespaar dan wel weer op het strak maken en spuiten van de quartett, paar centjes zal het wel extra kosten dus.
|
||||
|
||||
Quote:
sorry voor de offtopic. dit project stond hier op de site onder projecten, maar is verder nooit meer aangevuld. zijn hier al meer foto's van of een eindresultaat?
|
||||
|
||||
Quote:
kustom creations
|
||||
|
||||
En nu een andere vraag??
Kun je ook de rand naar binnen kloppen? Dubbel als het ware.Dus dat je in je horiontale rand sleufjes maakt en die naar binnen klopt??Oh ja zonder te lassen zodat je alleen die nare rand kwijt bent??
|
||||
|
||||
Lijkt me wel,
Ligt er maar net aan wat voor velgen, verlaging ect erop/eronder zit. Wel goed afkitten, want is een mooi plekje voor vocht
|
||||
|
||||
Quote:
Kan je dan toch net zo goed meteen wegslijpen? Ben je dr ook.
|
||||
|
||||
De rand wegslijpen lijkt me een beetje raar gezicht... dan worden de bogen groter.
Achter is dubbelwandig, komen daar het binnen en buitenscherm niet bijelkaar? Als je dat weghaalt is het iedergeval APK afkeur. Pics naar de spuiter gemailt... nu maar hopen dat ie er niet teveel voor gaat vragen
|
||||
|
||||
Quote:
Juist daarom dacht ik aan om kloppen. Ben van plan om bredere randen op m,n bbssen te gaan kopen en ik wil natuurlijk zo laag blijven! dus moet ik iets aan m,n wielkasten doen.En wou eigenlijk niet slijpen! gooi de einzer binnenkort wel een keer op de brug.ga wel eens aan de studie en laat mij creativitieit wel de vrije hand!
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zit je binnenscherm en buitscherm los van elkaar, de puntlassen zitten in die omgezette rand, geloof niet dat ze daar bij de apk blij mee zullen zijn . @ Morninglight je bedoelt de schermen zo????? |
|
||||
|
||||
Quote:
kijk Lex zo heb je het er met elkaar over door de tel en zo is er een topic! Handig!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Jep.. dat bedoel ik... Vanmiddag kreeg ik het telefoontje van de plaatwerker.... randen zo fixen zou me ongeveer 1300 meer kosten Damn was ik maar plaatwerker geworden dan was ik nu rijk en had ik een golf met dikke wielkastranden De quartett komt er dus gewoon terug op.. ook geen schande maar toch jammer Bedankt voor de hulp iedergeval
Audi A4 Avant TDI werkpaard VW Passat LS '74 1.8 Weber hobbypaard Renault Twingo @ LPG-G3 Cheap-o-paard - Build to go, not to show - Last edited by Morninglight : 03-10-2006 at 20:35. |