Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Derby, Polo MK 1,2 en 3
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27-09-2006, 19:42
VolkswagenRacing's Avatar
VolkswagenRacing VolkswagenRacing is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,705
Exclamation Veelste warm,

Heb een polo 1.3 4bak uit 91'

Vorige week had ik het probleem dat het vloeistof temp lampje ging branden en me temp boven de 110graden kwam en bleef. Terwijl 1 koelslang vanaf mijn radiateur lauw bleef.

Vermoede dat dit een kapotte thermostaat was dus probeerde het een keer zonder thermostaat. Toen bleef de auto netjes op tempratuur (rond de 90 graden) Behalve als ik ging rijden dan zakte hij rond de 60 graden.

Thermostaat vervangen door een nieuwe en het probleem was opgelost. bleef netjes rond de 90

Nu precies een week later heb ik weer precies het zelfde probleem.
Zonder thermostaat blijft hij weer netjes op temperatuur

Kan het zijn dat deze thermostaat binnen een week weer kapot gaat?
Zou dit door een ander probleem kunnen komen?
Vind het heel vaag dat het binnen een week weer terug is, terwijl het eerst weer goed was.
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04
- Audi A3 8p '04 1.9 TDI
- Seat Arosa S '03 1.4
- VW Caddy 3k '10 1.9 TDI
http://www.krasendeukservice.nl
Reply With Quote
  #2  
Old 27-09-2006, 20:36
Dennuz's Avatar
Dennuz Dennuz is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 186
Default

niets is onmogelijk.... bij mij is het niet de eerste keer dat me dat overkomen is... succes
Reply With Quote
  #3  
Old 27-09-2006, 21:19
vw dennis's Avatar
vw dennis vw dennis is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,313
Default

Misschien Thermostaathuis zelf, dat wil ook nog wel eens kapot gaan. Heb je nu weer het probleem dat 1 van de slangen lauw blijft?
__________________
Your Signature
Reply With Quote
  #4  
Old 27-09-2006, 21:39
VolkswagenRacing's Avatar
VolkswagenRacing VolkswagenRacing is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,705
Default

ja,. toen ik met veelste warme motor aankwam op me werk was weer 1 slang warm en andere HEEL heet.
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04
- Audi A3 8p '04 1.9 TDI
- Seat Arosa S '03 1.4
- VW Caddy 3k '10 1.9 TDI
http://www.krasendeukservice.nl
Reply With Quote
  #5  
Old 27-09-2006, 21:48
vw dennis's Avatar
vw dennis vw dennis is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,313
Default

K zou dan voor je thermostaathuis gaan. Je kan natuurlijk ook eerst even je thermostaat controleren. Gewoon pannetje met water koken, je kent het vast wel.
__________________
Your Signature
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum