![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zit te twijfelen of onder deze bumper
![]() deze uitlaat past ![]() http://www.gkb-import.nl/sebring/hotsteel.htm er staat bij een uitleg dat de groote voor een 90mm uitlaat is en die hotsteel is 98 mm zit de uitlaat dan klem of kan het wel ? Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() Zal vast en zeker klem gaan zitten........
Maar als ik heel eerlijk moet zijn vindt ik die "potten" onder een Civic horen en niet onder een Golf IV Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Bumper is wel gaaf! of komt dat door de strakke achterklep dat het er erg goed uitziet :S
Dik iig! maar dan zonder die eindemper ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette achterkant... Misschien zal die net niet klem zitten, maar als die niet klem zit zal die wel gaan rammelen... Ziet er nu toch goed uit? Ik zou er zelf niks meer aan doen
![]()
|
||||
|
||||
![]() gaat zeker niet passen, volkswagen levert voor die achterbumper 2 zwarte stukken...
Eentje met uitsparing voor een uitlaat en een zonder! Voor diegene met uitsparing zoals hierboven op het plaatje levert vw ook voor ongeveer 400 euro (kan ook minder zijn, weet het niet meer zeker) en die past Perfect in die uitsparing! Hij is er tenslotte voor gemaakt! |
|
||||
|
||||
![]() Is dit een originele vw bumper dan?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() De bumper vind ik wel heel gaaf, maar die 'pot' niet! De uitlaat op het plaatje past perfect bij de bumper! Mooi kontje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit is een Votex zubehör bumper in abe kan besteld worden bij de dealer...
MAAR het duurt ongeveer 6 maanden voordat de dealer in Duitsland er eentje kan uitleveren laat staan in Nederland... Ze worden steeds schaarser, vandaar dat niemand ze kent en zowat niemand er eentje heeft! Ik wilde er altijd eentje hebben maar toen m'n wagen volledig overgespoten werd heb ik gezegd dan laten we em zo origineel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
WORD! Vind die achterkant van die golf op de foto erg stoer! (dus zonder dat carbid-kanon... ![]() En over pijp en afmeting; pijp van 98mm, en bumper voor 90mm? Als ergens een bordje staat dat de hoogte (van bijvoorbeeld een brug) 2 meter is, vraag je je dan ook af of 2.10 er ook onder door past? Ik denk dat ze die specs van 90mm niet gewoon verzinnen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
inderdaad..je zal maar zo'n lupo hebben... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Precies
![]() nee sorry daar bedank ik me voor! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() tja die uitlaat ben ik wel overheen dat gaat hem niet worden maar die bumper wel en tja als je de wegen niet weet moet je 6 weken wachten jah
![]() Voor de liefhebbers hier staat ie dan ![]() ![]() Ik vind persoonlijk dat een MK4 er zo uit moet zien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Vind hem er zeer netjes uitzien ![]() Mis eigenlijk het VW embleem nog op de gril ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik vind de clean style wel beter
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zie achter liever VW embleem (golf V) dan die handgreep.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb er laatst serieus over nagedacht, maar ik weet niet of dat zou gaan werken...
Is het überhaupt al geprobeerd? |
|
||||
|
||||
![]() alleen nog maar in m'n hoofd gezien.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ook, heb er vorige week over gedroomd
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Forget die uitlaat, zoals reeds gezegd hoort onder een Civic o.i.d. ![]() Ga eens hier kijken AHW-Shop . IMO: De versie zonder uitlaatopening en ga naar bv EPS om een "TDI" einddemper te laten maken. Heb je en het geluid wat je wilt en niet zichtbaar... ![]()