|
||||
|
||||
Veerpootbrug Golf II VR6
Hoi,
Voor mijn type 2 VR6 ben ik op zoek naar een veerpootbrug voor de voorzijde boven. Weet hier misschien iemand welke ik kan/mag gebruiken hiervoor?? Ik heb ook nog ABS sensoren op de bovenkant van de veerpoten, deze moeten natuurlijk verzet worden?? Alvast bedankt voor de moeite. Gr Roland
|
||||
|
||||
Hoe moet ik me die ABS sensoren voorstellen?? Ken ze niet anders als dat ze in het fusee gedrukt zitten.
|
||||
|
||||
Ja dat klopt.
IK bedoel eigenlijk de stekkers die bovenop de veerpoten zitten. Want die zijn geschroefd in een metalen bus in de poot, nu was mijn vraag of dat die stekkers dan ook verplaatst moeten worden ofzo.
|
||||
|
||||
Die veerpootbrug heeft verder helemaal niks met ABS sensoren te maken, en zullen elkaar ook niet in de weg zitten
Weet je zeker dat je de ABS sensoren bedoelt? Die zitten altijd in het fusee zoals Jurgen zei En aangezien jij het over een veerpootbrug aan je bovenzijde heb
Your Signature Last edited by vw dennis : 13-09-2006 at 13:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee ik bedoel de stekkers maar als je goed hierboven gelezen hebt heb ik het al verduidelijkt. Mijn vraag is alleen of dat die stekkers in de weg zitten en wat voor een veerpootbrug ik kan gebruiken voor deze motor. Alvast bedankt
|
||||
|
||||
Hier een foto van een veerpootbrug in een Golf 2 VR6...
Waar lopen de kabels van jou ABS sensoren dan? (Het is de bovenste gepolijste/verchroomde stang)
|
||||
|
||||
Ja ik weet hoe zo'n brug eruit ziet, maar nu is dus de vraag van welk type 2 deze afkomt. Zo aan de brug te zien van een 8v want die van een 16v daar zit een knikje in.
En die stekkers van mijn ABS, die zitten aan de binnen zijde van de veerpoot, dus waar het ronde gebout zit aan de rechte stang. Dat is volgens mij origineel zo want er zit een bus in waarin ze vastzitten en ik heb het bij meer type's 2 gezien. Dus ik denk dat ik die stekkers dan maar moet verplaatsen ofzo, maar kan ik dan zowel een 8v als een 16v brug gebruiken?? Want daar is deze topic eigenlijk over begonnen.
|
||||
|
||||
Niet iedereen heeft zijn VR6 opdezelfde manier in zijn auto liggen. Dus het word een kwestie van passen ben ik bang.