![]() |
|
||||
|
||||
![]() spaghetti uitlaatkromme is aangekomen :P
![]()
|
||||
|
||||
![]() den motor steekt al terug wa ineen
en al nieuw riemen en dichtingen gestoken en boegies en die nest alles ineens nieuw maar morgen verder doen en de banden liggen ook al op de velgen hier een picje ervan ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja t was vandaag zweten ze
sleutel sleutel drup drup hehe :lol: maar dus heel de motor steekt ineen ollee ![]() enkel nog wachten op maandag op een dichting van thermostaathuis en kan dat ertegen neiuw antivries erin en draaien met die sleutel en hopen dat hem vroem doet :P dus de gespoten delen van luchtfilter en distributieriemkappen staan er niet op waren van ne 1.0 en zijn blijkbaar anders ![]() en opt moment is hem zo ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag spuitdag
oto in spuitcabine afgeplakt en die zooi ![]() ![]() ![]() dan spuiten maar (vwbass in actie) ![]() in lak ![]() ![]() dan laten bakken en wat wachten en den oto eruit ![]() stuken erin ![]()
|
||||
|
||||
![]() staat strak in de lak
NETJES!!! |
|
||||
|
||||
![]() kijk is aan dat gaat helemaal goed komen...
ziet er top uit man... keep on going...
|
|||
|
|||
![]() Net!
|
||||
|
||||
![]() Mooi spuitwerk en nu maar snel opbouwen dat ding
![]() |
|
||||
|
||||
![]() het spuitwerk staat idd heeeel erg mooi
![]() lekker strak ![]()
|
||||
|
||||
![]() gaat snel vooruit!
|
|
||||
|
||||
![]() wat ziet dat er heerlijk uit in dat nieuwe jasje...mooie kleur man!. En lekker tempo draai je!
|
|
||||
|
||||
![]() bedankt
tis wel klote als k thuiskom vant werk ist al donker aant het worden ![]() dus word int weekend meeste doen denk k al een fotoke ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() al wat verder in vordering ze
![]()
|
||||
|
||||
![]() stapje voor stapje een prachtwagen
ben beniwud naar de looks met de wielen |
|
||||
|
||||
![]() de adapters is nog even gedult
maar een van de dagen stuurt hij ze op dan kan ik de wielen al eens passen en na de winter komt hem omlaag en laag zal hem liggen heb effe tijd gemaakt voor wat foto's ![]() ![]() ![]() ![]() tis wel wa aan donkere kant maar t zijn er e
|
||||
|
||||
![]() Cool project!
Lak ziet er goed uit, lekker kleurtje! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb hem zo standaard mogelijk in mekaar gezet
![]() hij moet nog naar de keuring enzo dus daarna kan alles begingen embleemloze grill zwarte koplampen xenon kit erop ander pinker liefst zwarte maar zullen wss witte worden omdat k de lichtzwarte niet vind andere ruitenwissers ![]() men velgen erop men supersprint uitlaatlijn eronder + nog achterste pot aanpassen incl spaghetti kromme en dan nog heel de muziek (is belangrijk voor mij ![]() en jawel schroefkit staat te koop heb me airride aangeschaft ![]() ahja en porsche klinkenen geen spiegels
|
||||
|
||||
![]() zow...hallo je bent nog niet klaar dus....maar jouw bouwsnelheid kennende zit het er voor het eind van het jaar op
![]() enne, airide? kun je daar wat meer over kwijt, welk merk etc...?? |