|
|||
|
|||
mijn Golf G60 editionblue
dit is mijn g60 gespoten in edition blue heb hem nu ong een half jaar en nog geen probleem gehad er zit een 68mm poulie in en een sls chip ong 190 pk vol leder uitgevoerd en een legepijp van voor naar achter met een supersprint einddemper er kom nog sebring velgen onder helemaal zwart met een gepolijste rand ( lijkt me wel leuk staan) Last edited by DCK--G60 : 07-09-2006 at 15:58. |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit, mooie g60.
Verder nog andere plannen mee.
|
||||
|
||||
Zo dan, echt een supermooie G60 die je daar hebt !
Ben benieuwd hoe die op de andere velgen komt te staan |
|
||||
|
||||
zal wel goed komen met die sebrings. lijkt me een hele mooie (en betaalbare) combinatie die je in gedachten hebt voor je golf!
|
|||
|
|||
is dat orgineel zo die intercooler heb er wel een gehad op mn turbodiesel.
heb er nog een onderdeel van liggen een soort dikke rubbere strip die valt over twee bouten van je voorste beugel waar je intercooler mee vast zit.in je voorfront. heb het gekocht en er nooit opgezet auto is allang weg. gr fires |
|
|||
|
|||
Kan daar wel zitten, maar dan zit er waarschijnlijk airco op.
|
|||
|
|||
zowwwww heeeele strakke G60
|
|
|||
|
|||
wil hem volgend jaar nog een keer laten overblazen en de g lader nog laten bewerken, mischien ook nog een afblaasklep maar dat weet ik nog niet zeker ben er afgelopen weekend mee naar edition38 geweest en wil er volgend jaar ook mee naar worthersee gaan
|
|
||||
|
||||
Dailey kerel.......
Hij staat er weer goed bij en het wordt allleen nog maar beter.....Alles op zijn tijd!!!!!! ---------------------------- Last edited by blomdegekste : 08-09-2006 at 14:57. |
|
||||
|
||||
zou er niets meer aan doen, lekker zo laten, want nu is ie dik!
|
|||
|
|||
ik heb voor geintereseerde nog een tankklepje in special paint deze zit nog op de auto maar ik wil hem er wel vanaf mischien dat er nog mensen zijn die zon klepje zoeken want ik wil gewoon een strakke
|
|||
|
|||
Quote:
er zat inderdaad airco in maar deze is uitgebouwd door de vorige eigenaar
|
||||
|
||||
Hele nette wagen en dat idee mat die velgen heb ik ook al eens over nagedacht strak plan
|
||||
|
||||
hele gave wagen...
maar je heb het over een hele lege uitlaat met een einddemper... heeft mijn broertje ook onder zijn G60 gehad zonder kat... maar voor de keuring ging de kat er weer onder en toen was ie een stuk feller op het gas... heb jij daar geen last van?
|
|||
|
|||
Quote:
ik moet eerlijk zeggen dat ik niet lang met kat heb gereden maar vind hem nu ook al aardig fell
|
||||
|
||||
Alleen snel die andere wielen eronder...Zal een stuk beter eruit zien!!!!!!!
|
||||
|
||||
mooie auto! doe je je oude velgen weg? of zijn de sebrings alleen voor de winter? als je ze weg doet moet je me maar eens PMen!
|
||||
|
||||
leuke auto en goeie velgenkeus
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ow dan kun je hem mooi ff ombouwen naar een grote G60 intercooler al1 maar gunstig voor het vermogen |
|
||||
|
||||
Goed te horen dat je tevreden bent met de ex-auto van m'n broer.. Veel plezier er verder mee.
|