|
||||
|
||||
Staat opzich wel apart die achterlichten komt weinig voor en die gril is ook mooi
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, zijn van die hele korte dikke RVS schroefjes maar ja, het is niet anders, degene die erin zaten waren al helemaal verroest
|
||||
|
||||
ArjenE, laatje die kasten binnen afzienbare tijd lassen? dan kunje die gaatjes ook dichten!
|
|
|||
|
|||
hele mooie golf maar vind de bumpers TE voor een mk1 maar de achterlichten vind ik weer wel netjes !
gr. Martijn |
|
||||
|
||||
tja, het zijn gewoon originele volkswagen golf 1 bumpers, dus ze zijn er wel voor gemaakt
ps: ga nog wel ff kijken op de vw mk1 meeting de 17e, denk niet dat iemand anders ook zo rondrijdt, en dat maakt het ook leuk
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
kom de 17de ook naar assen met de mk1 dus kom ik ff bij jou golf kijken !
misschien vind ik ze live wel mooi !? gr. martijn |
|
||||
|
||||
Ik vind je golf helemaal super en vooral met die bumpers... echt gewoon erop houden, alleen heeft de ami versie ook altijd ene lipje onder de grill die de spleet tussen de bumper en grill overkapt, misschien dat je die nog moet toevoegen...
en verlagen... maar voor de rest helemaal goed....
|
||||
|
||||
verlagen zal het hem zeker doen, wielen zijn al net, en den bumpers zijn wel appart, zeker houden
|
|
||||
|
||||
verlagen is ook het eerste wat ermee gaat gebeuren (nog ff wachten op het geld)
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
heyy,
ik heb je vandaag gespot op de A12 tussen gouda en zoetermeer ! ik was in de (groene) renault kliko van moeders dus je zal me wel niet gezien hebben !? gr. martijn |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik krijg hoogtevrees alsk zie hoe hoog die dingen standaard hangen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, ja, ik heb jou niet gezien maar ik rij bijna dagelijks over de A12 vanaf zoetermeer naar de A27 richting Hilversum
|
||||
|
||||
nou, vandaag ff het brandstof filter en de brandstof-slangetjes/klemmetjes vervangen. en ook maar gelijk de boel een beetje schoongemaakt en wat olie en remvloeistof bijgevuld
en kijk eens waar mijn kilometerteller afgelopen week op stond
|
||||
|
||||
gisteren ff een nieuwe antenne gescoord op de oldtimer-beurs
|
||||
|
||||
Netjes!
Klein beetje offtopic: Ben je in Bleiswijk op de oldtimerbeurs geweest? Was het nog wat? Ik heb helaas geen tijd (gehad) om erheen te gaan...
|
||||
|
||||
Quote:
ja klopt, was opzich wel leuk, maar vond het die 10 euro niet echt waard. Waren niet echt superveel of exclusieve auto's. Wel redelijk wat kevers en T2'tjes Alle onderdelen doorzoeken naar iets aparts was opzich wel leuk
|
||||
|
||||
nou... aanstaande zaterdag krijgt de golf een grote beurt:
- remschijven + blokken en remschoenen vervangen - olie verversen en oliefilter vervangen - vulhals vervangen - benzine-tank schoonspoelen - nieuw brandstof-filter - hoofdremcilinder vervangen - remmerij ontluchten en nieuwe remvloeistof erin - kleine dingetjes bijspuiten en hier de spulletjes: (behalve de vulpijp dan)
|
||||
|
||||
nou, de grote beurt zit erop, voor nieuwe schijven + remblokjes, achter nieuwe remschoenen in de trommels, nieuwe hoofdremcilinder en de olie is vervangen
Maar het belangrijkste was nog de vulpijp.... zie het verschil tussen oud en nieuw: