|
||||
|
||||
Dub05 2006 Oploo
ik vond het een megameeting ondanks de buien.....eerug gave auto's allemaal......
ruim 100 foto's online op mijn site....voorproefje:
|
||||
|
||||
Ja,jammer van het weer naar leuke dag gehad.
|
||||
|
||||
Zou eigenlijk ook gaan met een maat van me, maar het mocht helaas niet zo zijn. Als ik de foto's zo zie wel flink balen !!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
linkje werk niet kerel
|
|
||||
|
||||
Dank jullie wel voor het bezoek en de complimenten !
helaas het weer ..... sja , het is hier nu 23 graden en de zon schijnt al 3 uur volop .... maar ja , we hopen dat jullie volgend jaar weer komen ! wij vonden het een super gezellige meeting , thanks daarvoor ! Peter. hier de link van dr low : http://www.mijnalbum.nl/Album=UPVUOYBW |
|
||||
|
||||
Foto's staan nu online op www.vw-speed.nl
je gaat naar www.vw-speed.nl ->>> meeting ->>> meeting binnenland ->>> tada DUB staat (op dit moment 27-08-06) boven aan |
|
||||
|
||||
foto's staan ook online op www.vw-speed.nl onder meetings --> meetings binnenland
de foto's van de pre-party komen in de t-file, dus nog ff geduld
|
||||
|
||||
dat zeg ik dus Tobias
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Pff ben echt gaar nu. Maar heb enorm genoten! Het is al vaker gezegd, maar het weer heeft een beetje roet in het eten gegooid. Des al niet te min, was de opkomst zeker niet slecht gezien deze 1e editie! Het Niveau lag hoog, en de meeting had een internationaal karakter, mede door onze zuider buren, oosterburen en zelf een Pool, met een erg strakke mk2!
Ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben. Volgend jaar kunnen julie zeker op een 2e editie rekenen! (Uiteraard groter en beter ) Tot zover bedankt voor de leuke reacties! Gr. René
|
|||
|
|||
nouw,het weer vial alles behalve tegen.. als je vergelijkt wat de dagen ervoor gevallen is... hele dag door gewoon constant regen..
en tja, tussen de buien door gewoon zon :P
|
||||
|
||||
Velgen zijn mooi, zo!
|
||||
|
||||
dub o5
leuke meeting alleen jammer van de regen maar ja na regen komt zonneschijn.
ben volgend jaar zeker weer van de partij, hopelijk heb ik dan mijn jetta 1 g60 ook klaar
|
||||
|
||||
Was een leuke meeting, laatste uur lekker de zon erbij en de hele terugweg met de kap open
Organisatie mijn complimenten, jullie hadden de zaken prima voor elkaar! |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de complimenten en uiteraard ook jullie komst. Ondanks het weer was de opkomst goed! Volgend jaar meer!
|
|||
|
|||
Quote:
jajaaa die is echt vet,ik mocht er ook de eerste prijs mee in ontvangst nemen, bij de passats. kees gefeliciteerd he |
|
||||
|
||||
hoog en droog