![]() |
|
|||
|
|||
![]() tja staat hem strak maar het staal komt er weer onder want
als het allemaal goed gaat ![]() dan verhuist hij woensdag naar arnhem ![]() vandaag kijker er bij gehad en mondeling verkocht |
|
||||
|
||||
![]() Ah oké, tsja je kunt niet alles hebben/houden hè. Gaat hij naar een liefhebber?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als het goed gaat wel naar die man die achter me reed van middag in die cabrio ![]() kan er wat meer tyd in de jetta gestoken worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ga je die jetta nu houden dan ? ben er t weekend even langsgereden ,lijkt zeker een leuke auto !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
niet gezien ![]() ja eerst wel ja rijd prima |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal.
Hier de liefhebber uit Arnhem..! Het gaat allemaal goed komen hoor Alberto.. Ik kan niet wachten op woensdag.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oke dan hij is verhuist veel plesier er mee en maak hem niet te hoog he ![]() hier mag een slot op |
|
||||
|
||||
![]() alles is goed gegaan Alberto..! :p
geen problemen in de parkeergarage gehad, sommige drempels even schuin nemen, en bij mij kan ik alleen schuin achteruit de inrit op.. ![]() Maar omhoog gaat ie ZEKER niet..! Groeten, Mark.
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagen gekocht mark.
Heb hem al een paar keer gezien. Maar ziet er super uit.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mooi man hoop hem nog een keer hier te zien pas goed op hem hij is het waard ![]() |