|
|||
|
|||
90° bochtje bovenaan radiator G60
Hello,
iemand die een 90° bochtje heeft liggen voor bovenaan (bestuurderskant) van een radiator van een Golf II G60? Ik veronderstel dat dit anders is dan op een niet-G60 Golf II? Ik hoor het wel... is vrij dringend. Morgen anders es bij de garage gaan horen, maar ik zou het zaterdag moeten hebben. Grtz, Jordi |
|
||||
|
||||
Ik denk dat dat bij de dealer echt niet zo duur is...van ouderdom gaan de meeste wel een keer kapot..zou dus niet voor een gebruikte gaan...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Helemaal akkoord, ik ga in elk geval eentje bestellen bij de dealer, maar ik weet niet of ik het dan zaterdag heb. Hangt van stock/backorder af.
Vandaar mijn vraag ... misschien heeft iemand er één liggen, dan ben ik voorlopig voortgeholpen. Ik bestel voor mijn G60 trouwens alles nieuw als ik iets nodig heb... als het nog verkrijgbaar is Grtz, J |
|
||||
|
||||
Ik heb er een liggen, nieuw, gewoon bij VW te bestellen voor iets van 10 euro.
Als je ´m eerder wil hebben mag je ´m op komen halen.