|
|||
|
|||
Quote:
zoek plaatje |
|
||||
|
||||
volgens mij iemand van vag-a'-holics???
loopt hele tijd iemand met dat bordje rond daar |
|
||||
|
||||
I`m in love....
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Weer of geen weer, was een top weekend. Gelukkig heeft het zaterdag maar heel even geregend anders was het terrein er veel slechter aan toe geweest. Er haakten idd mensen af maar wij zijn toch gebleven en hebben daar geen spijt van gehad.
|
||||
|
||||
Quote:
Hahahahah geniaal! 100 punten voor de VAG-Alcoholics dat de stickers ook echt geplakt zijn Over Mania zelf: ik vind het wederom prachtig! Ok, vrijdag wat regen, maar zaterdag en zeker zondag waren gewoon prima te doen. Zondag werd het zelfs alweer wat stoffig hier en daar, opkomst was enorm! Blubber was trouwens echt geen beperking hoor (of komt dat door de Quattro-hillclimber?) Vind het wel erg kort door de bocht om nou volop over de fles te gaan tegen de organisatie. Een goed feestje maak je toch gewoon zelf? 2007 ben ik er weer bij Foto's coming up
Last edited by Stijn : 13-08-2006 at 21:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier sluit ik me volledig bij aan!!!
|
||||
|
||||
hey luitjes...
ja ik kreeg 2 extra stickers van stijn om ze op cindy te plakken als ze op het podium ging... dus zo gezegd zo gedaan... uiteindelijk is ze ook nog Miss Mania 2006 geworden mensen bedankt voor het applaus... het weer was vrijdag troosteloos maar zaterdag en zondag heeft het wel goed gemaakt...
|
||||
|
||||
Ook weer terug. heb een paar foto's in de startpost geplaatst, rest komt vanavond.
Ondanks dat het terrein een beetje drassig was, heb ik me ook echt SUPER vermaakt. Ik vind dat de organisatie alles netjes voor elkaar heeft gehad. Prima geregeld, nergens problemen over gehad. Volgens jaar weer!
|
|||
|
|||
Quote:
Ook helemaal mee eens. Sfeer maak je zelf. |
|
||||
|
||||
Quote:
Super weekend! En het weer werd pas beter toen Speed naar huis ging Volgens mij zijn jullie te snel weg gegaan. Aan weer kun je bijna niks doen, dat is immers de grootste vijand van de mens. Het was al tijden bekend dat het weer slecht zou zijn maar je moet er zelf wat leuks van maken en het niet afhankelijk laten zijn van het weer. Verder was alles gewoon weer super geregeld door de vrijwilligers van MVR. Ik heb iig super veel fun gehad ondanks die paar druppels. |
|
||||
|
||||
Quote:
Had je er Zondag bij moeten zijn toen waren er een stuk of 15 jetta MK2's!!! Laag? Originele gt 16v! booty call! Jettameister!!!!!! Het welbekende 16v project! Nas en jettamania Matgiuars!!! Mit Porsche Radern! Lekker lage decibelracer! Rat look..... Even speciaal voor marten !(met 3 bekers naar huis!!! ) Ik heb me in ieder geval wel vermaakt ,heb veel gezien ,veel mooie auto's ,en het weer zat erg goed mee! Ja ,natuurlijk had t terrein droger gekunt ,maar ja als t weer niet meezit .... we hebben ook n og veel bekijks met de jetta's gehad ,dus ik vond het een zeer geslaagde dag!
|
||||
|
||||
Quote:
Dus die hoort bij jou Johan ??? Complimenten kerel !!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Ben blij dat ik zaterdag al weer thuis was.
|
|
||||
|
||||
Ben blij dat ik gebleven ben, zondag was heerlijk (zelfs nog kleurtje gekregen ook).
Mijn foto's (weinig auto's, veel dronken mensen..sorry ) http://www.volksforum.com/users/stijn/mania2006/
Last edited by Stijn : 14-08-2006 at 10:05. |
|
||||
|
||||
Vrijdag lang gewacht op inschrijfterrein, leuk of niet, ik vind het erbij horen, een soort warming up, de spanning stijgt en, om 6 uur het terrein op, grote bluberzooi, maar mooi plekje gevonden, dankzij öude bekenden uit omgeving Zwolle (thanks). 's avonds lekker gegeten in dorpje, 's avonds dient men zelf een feestje te bouwen, dat is bij de meesten geloof ik wel gelukt, mede door het weer, een wat mager gevuld show en shine terrein, van de sprint niets gemerkt, i.d.d. de kraampjes, wat "motorshow essen achtig" helaas voor mij gingen de gasten waar ik mee meereed zaterdag einde van de dag al naar huis, samen uit samen thuis. maar volgend jaar weer! Maar dan wel met een betere voorbereiding, let wel: van onze kant!
|
|
||||
|
||||
Heb me ook kostelijk vermaakt daar. alleen jammer dat ik in die blubber bijna heb vastgehangen en men wagen nogal smerig had gemaakt
maar verder echt een super weekend gehad |
|
||||
|
||||
Quote:
ze hoort bij onze club niet persoonlijk bij mij hoor (jammer hoor)
|
||||
|
||||
Quote:
Kan het me helemaal voorstellen hoor : Kevin die alleen maar zeurt en zeikt over dat er ergens wat modder ligt . Zou zelfs mijn humeur vergallen |