|
||||
|
||||
VW Mania 2006
Morgen is het zover. Dan vertrekken er een groot aantal naar onze zuiderburen, om daar op VW Mania een feestje te bouwen....
Post hier je ervaringen en foto's van dit weekend! Er zal snel een album in de gallery aangemaakt worden, zodat daar alle foto's in gepost kunnen worden. Mania was weer geweldig. Ondanks dat het vrijdag niet echt geweldig weer geweest is, is en zaterdag en zondag prima geweest! Hieronder de eerste paar foto's. de rest komt vanavond online.
Cabby Last edited by Christiaan : 14-08-2006 at 06:53. |
|
||||
|
||||
jaja vanaf morgen wordt boom weer ingenomen door vw's, leuk toch, morgen weer lekker rondtouren en zwaaien naar iedereen die ik tegenkom
|
|||
|
|||
09:40uur de zon schijnt nog.
Hoop dat het meevalt met de regen als ik straks daar aankom.
|
||||
|
||||
ik zou er niet teveel op hopen op het goede weer :s heeft hier (ik woon in boom) de ganse nacht geregend en nu is het hier precies avond ipv dag zo donker is het hier :s
|
||||
|
||||
damn.. ik ga ermaar vanuit dat het regent.. dan valt het nooit tegen. spullen zijn gepakt.. en we gaan NU rijden tot straks iedereen
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zie wel hoe het terrein erbij ligt. Als het te nat en modderig is zet ik de tent niet eens op. Stoel achterover, slaapzak over me heen, kussen onder de kop en snurken maar in de Recaro's.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan nog eens goed tegenvallen... Hoe dan ook, voor de mensen die het hele weekend gaan: VEEL PLEZIER MET ELKAAR EN MAAK ER WEER EEN SUPERRR WEEKEND VAN!
|
||||
|
||||
Ik ben alweer terug, net als vele anderen.
Ik kwam gisteren rond 17:30 aan op de camping en TheoWOB ging al weer huiswaarts. Hij vertelde me wel dat VW-Speed een redelijke plek had. Bij aankomst plek des onheils besloten om de tent NIET op te zetten vanwege het goede weer. Het was één grote blubberbende daar. Hink stap sprong capriolen uithalen om naar de wc te kunnen enz enz. Vanmorgen leverde het ook wel leuke dingen op om te zien, een Golf 1 op 13" plat op de grond die door de blubber heen wil. Kan je vertellen, geen strak plan van de beste belg want die zat in no-time vast, wielen los enz enz en tot aan je subframe in de teringzooi. Jammer voor de organisatie dat het weer zo tegen zit, alleen de volgende keer KOFFIE bij het ontbijt !!!
|
||||
|
||||
@Dennis: Golf 1 heeft geen subframe
toch balen van die meeting....`t is iets waar je maanden naar toe leeft en dan zulks weer hebben...... zonde!
|
||||
|
||||
heb enkele foto's toegevoegd in de gallery van auto's die ik hier in boom tegenkom, moet zeggen het is niet simpel om foto's te nemen terwijl je rijd
ook 1 van de camping waar het lekker drassig was :s morgen mss een kijkje gaan nemen als het niet te hard regend deze nacht :s
|
|||
|
|||
foto van de blubber bende .........psss en idd geen koffie vanmorgen
zooooooo jammmer dit dus wij zijn ook weer vroeg thuis ...toen we weg gingen was de zon aan het door breken dat wel maar we hadden de schoenen vol met blubber shit dus weg wezen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
zo is de fun er ook snel af als je zo een weekendje moet doorbrengen :s
heb de indruk dat er wel meerdere auto's hebben vastgezeten.
|
|||
|
|||
Ben ook weer thuis.
Ben nog wel tot 4 uur vanmiddag gebleven want de zon brak even goed door. Maar ja die bagger lag er nog steeds op de camping en rond die tijd vielen er ook alweer wat kleine druppels. Dus hop in de auto en wegwezen daar. Het is echt heel jammer. Zoals al gezegd is je leeft er helemaal naar toe en dan maak je dit mee. Baal er wel een beetje van moet ik zeggen. Maar goed, niks aan te doen. Volgende keer beter.
|
||||
|
||||
Wel klote zeg dat het terrein er zo bij ligt. Hoe is/was het showterrein, was dat nog een beetje toegankelijk?
|
||||
|
||||
Het showterrein was goed! maar de camping was om te janken! Ik vind dat het de organisatie wel aangerekend kan worden...
De service was gewoon slecht, en ze wisten van te voren dat het heel slecht zou worden dus hadden ze goed iets aan de wegen kunnen doen!! Zonde van die 75 euro die ik daarvoor heb moeten betalen... Ik verrekte het ook om nog maar een dag/nacht langer te blijven! Het was gewoon K*t geregeld |
|
||||
|
||||
wat het weer allemaal wel niet kan aan richten.
Hopenlijk is het morgen wat beter
|
||||
|
||||
We zullen het morgen wel zien. Ik sta rond half 10 aan de poort.
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd, ik sta er rond een uur of 10
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben er niet geweest maar wat kan een organisatie doen aan een terrein dat blank heeft gestaan of staat ? Asfalteren ? |