|
|
Thread Tools | Search this Thread |
#1
|
||||
|
||||
waar staat het bestel nummer op de nullastschakelaar 1.8 16v kr uit 1991
ik zit met een probleem ik kan het nummer op de nullastschakelaar niet vinden
degene wie op de gasklep zit wie kan mij vertellen waar dat nummer hoort te staan of welk nummer er staat het gaat om een 3 polige stekker |
#2
|
||||
|
||||
Kan zijn dat het er gewoon niet op staat, kan het op het moment ook even niet voor je opzoeken, net frisse installatie op pc.
Iemand anders zoekt het wel ff voor je op, ff dagje of mis. 2 geduld
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#3
|
||||
|
||||
etka : 027 133 061 A
|
#4
|
||||
|
||||
thanxs voor het snelle helpen
dan kan die nu besteld worden het is toch wel de schakelaar he want ik wou hem bestellen kwam er alleen de hele gasklep te staan of moet ik dit bij de dealer bestellen ik had het nu bij de brezan geprobeerd Last edited by 1800 16v kr : 28-07-2006 at 12:05. |
#5
|
||||
|
||||
Als je zeker wilt zijn zou ik even naar de dealer gaan, mocht het niet het juiste zijn dan hoor je dat meteen. Zorg dan dat je voor de zekerheid je chassis nummer bij de hand hebt, dan kan het nooit mis gaan
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#6
|
||||
|
||||
en je weet wel waarvoor dit schakelaartje dient?
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
die geeft toch aan dat de gas klep dicht zit en of de stk moet werken of zit ik er nu helemaal naast en het is wel het juiste nummer de schakelaar kost ongeveer 76 euro |
#8
|
||||
|
||||
zijn dat de dingen wat deze schakelaar doet jah of nee
ik hoop dat iemand kan bevestigen wat de preciese werking van deze schakelaar is |
#9
|
|||
|
|||
de nullast geeft aan: uitschakelen inspuiting bij afremmen op de motor
stationaair toerentalstabilisatie verstelling ontstekingstijdstip naar stationair voor afremmen op de motor de vollast geeft aan:inspuiting bij vollastverrijking |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
de vollast schakelaar zit er bij mij niet op voor zo ver ik weet maar mijn auto loopt nu af en toe nog hoog stationair en loopt niet fijn als die zeg maar gestart wordt als hij koud is hij liep eerst altijd hoog stationair toen heb ik de stk schoon gemaakt temperatuurtijdschakelaar vervangen verdelerkap en rotor en bougies vervangen co afgesteld ontsteking opnieuw afgesteld nu is die bijna altijd goed maar hij loopt nog soms iets wat aan de hooge kant stationair soms normaal gesproken loopt hij 950 toeren stationair en dan loopt hij 2000 toeren stationair druk ik dan het witte knopje van de nulllastschakelaar in (deze blijft namelk soms hangen) zodat hij weer normaal functioneerd dan loopt hij weer normaal stationair zou dit kunnen liggen aan de nullast schakelaar |
#11
|
|||
|
|||
komt het bovenste deel van de gaskleparm wel goed terug
het gedeelte wat tegen de schakelaar komt? |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
nadat ik de gasklep goed heb schoon gemaakt met remreiniger wel jah daar voor kwam hij soms niet helemaal lekker terug maar het witte druk knopje op de schakelaar aan de gasklep blijft soms gewoon hangen en als ik de stekker eraf trek veranderd er niks mijn gaskabel is trouwens ook niet meer de fijnste die zal ik ook eens vervangen dan weet ik cker dat die de gasklep goed los laat en niet tegenhoud nog tips om de gaskabel te monteren insmeren zo jah waar mee |
#13
|
||||
|
||||
niemand
|
#14
|
|||
|
|||
witte knopje???
jij bedoelt dat witte puntje aan de zijkant,dat zit bij mij gewoon vast gaskabel wat rijwielolie inlaten lopen en dan erop zetten |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
jah die waar de gasklep tegen aan komt en als de gasklep dicht staat dat witte puntje indrukt |