![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zoals de titel zegt.
Inlaat, uitlaat, ontsteking, dynamo, injectoren heb ik niet nodig. Het gaat mij eigenlijk om al het kleine prul, dus alle bouten enz.. Blok mag ook best in elkaar gelopen zijn. Hoor het wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laat het toch net zo zijn dat ik dat spul nog heeeel erg veel heb liggen van de sloper 16v , inclusief motorblok met god-weet-wat-voor-interne probleempjes...
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
![]() Dat zoek ik dus.
Een compleet in elkaar gepeerd blok. ![]() Want ik heb nu een kaal blok, en als ik zeg kaal, dan bedoel ik kaal. Dat is geen doen omdat allemaal los te gaan zoeken. Ben je een beetje uit de buurt voor mij, regio Rotterdam? |
|
||||
|
||||
![]() Michael,
Je hebt een dynamo van een G60 of Golf 3 nodig met multiriemaandrijving...niet van een 16V.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Omgeving Venlo
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zoals Marco zegt, Venlo. Ik heb wel alle pulleys verwijderd, dus die zitten er niet bij, dynamo ook niet, doe een aardig bod en je hebt hem
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
![]() Nee dan is het niets voor mij, wil ook gelijk de poelies erbij.
Iig bedankt. @ jeroen, Ik vroeg ook zonder dynamo, maar heb bijna/toch al een 16V dynamo gekocht. Mss kan ik nog terug maar dat hoor ik straks pas. Kan ik hier niet gewoon een multiriem poelie op monteren? Wat een gedoe allemaal joh, alles moet weer apart zijn ![]() Last edited by Mikkla : 26-07-2006 at 08:27. |
|
||||
|
||||
![]() Michael,
Neem de volgende keer dat je langskomt gewoon een flinke doos mee.....tenslotte heb ik het blok wat je nu hebt ook uit elkaar gehaald...heb dus alles gewoon liggen. Je kan idd de poelie overzetten, maar ik heb gewoon dynamo's liggen voor jouw project.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Perfect man, laak da maar doen dan ![]() Maar ja, maar ja, je was op vakantie, wat moest ik dan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() in friesland ligt een kompleet blok
|