|
||||
|
||||
Gezocht Autocad 3D expert!!!
Ik heb hulp nodig mbt dit programma, wij hebben vanuit school een opdracht om een product te ontwerpen en te verkopen. Aan gezien de studie Personeel en Arbeid is heb ik geen kaas gegeten van dit programma. Op het moment lopen we vast. We hebben wel bestanden die iemand voor ons heeft gemaakt maar die zijn niet goed volgens het bedrijf wat een prototype gaat maken. Wie wil en kan ons uit de brand helpen?
|
|
||||
|
||||
Je mag mijn broer bellen. Check your PM voor de details. Hij had er zelfs over dat Autocad voor dit soort dingen niet zo handig is. Leiver niet vanavond bellen.
Succes! |
|
||||
|
||||
Thanks!
|
|
||||
|
||||
ik heb nog wel een heel handig boek liggen, kan je wel lenen als je wilt.
|
||||
|
||||
Ik heb het programma niet en gezien de deadline die er staat kan ik het me al helemaal niet veroorloven om even een boek te gaan lezen over autocad . Maar bedankt voor het aanbod.
|
|
||||
|
||||
ik heb anders het programma ook voor je
|
||||
|
||||
Hm, tempting, dan neem ik wel een keer mee dan!
|