|
||||
|
||||
Lekkere waags kerel!
|
||||
|
||||
omg, wat een mooi ding!!! zit er echt top uit!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ff op onderstaande link kijken daar is mijn fotoshoot te zien. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=22387 hoop dat ik hem snel in het echt kan bekijken. |
|
|||
|
|||
Wel gaaf
|
|
||||
|
||||
mooie tuut! dakrekkie, bra en pet gewoon dr op laten, staan erg netjes en passen wel goed bij de auto, de kleur vind ik ook erg mooi, en die velgen....habba habba!
zou alleen die heldere lampen rondom (of iig voor) dr uit halen en n grilletje met rode of chromen bies dr op zetten... dit is wat te kaal, vooral als de rest van de auto zo lekker vol en druk is
|
||||
|
||||
Mjammmmmiieeeeee!
|
||||
|
||||
Looks good
Maaruh zou je de golf niet weg doen en een gezinswagen aanschaffen ? Of heb ik dat toen verkeerd gelezen of zo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Super MAN!!!!!!!!!! STAAT echt goed! Krijg een beetje spijt nu |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt!! Ik had hem maar even te koop staan en heb het toch maar niet gedaan, kreeg het niet over mijn hart. We zijn wel nog steeds op zoek naar een famelie car. |
|
||||
|
||||
Goed gedacht om hem maar niet weg te doen !!
|
|
||||
|
||||
Super net ding!
|
|
||||
|
||||
Ik zag hem net nog in de straat staan?
|
|
||||
|
||||
Dat is een mooie ride geworden, ziet er zeeer netjes uit.
Grote complimenten! |
|
||||
|
||||
ziet erg echt super dik uit! persoonlijk vind ik de zonneklep en het dakrekkie niks maar questie van smaak he! verder ziet ie er super uit! nog meer foto's?
gr. rutger
|
||||
|
||||
Zou dat GTI embleem uit de grille trappen...lijkt in de verste verte niet op een GTI met al dat bling bling...en zoals de rest zeg....mooie auto...alleen die zonneklep en dat dakrek op marktplaats zetten......(ja,van mij mag die muggenvanger blijven zitten hoor...)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Ik heb het zonnescherm er af gehaald om te kijken hoe het er dan uit ziet. En is is inderdaad minder druk. Hier nog een foto'tje van hoe de golf er eerst uit zag en het blok.
|
|
||||
|
||||
Eerlijk gezegd vond ik hem destijds met de 16 inch porsche C2, hoe die op marktplaats stond ook super. Maar desondanks mooie en nette auto, houwe zo.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was inderdaad mooie moet ik zeggen. Maar had net niet wat ik wilde hebben. Deze stonden wel beter onder mijn vorige golf 1. |
|
||||
|
||||
dat is een zeer mooie golf, alleen de zonneklep is niet echt mijn ding, voor de rest proper in orde!
|
||||
|
||||
zeker een mooie golf.
de zonneklep en bra mag er evt. van mij ook af maar evengoed een super auto |