|
||||
|
||||
Quote:
heerlijk hé ben ook al een weekje op de snorbrommer aan `t rijden zo`n rapido gevalletje |
|
||||
|
||||
Jongens, wat eten jullie met dit weer?? (lees: wat heeft vrouwlief klaargemaakt! )
krijg echt niets naar binnen....zit nu aan de lasagna...maar is eigenlijk te plakkerig en klef voor dit weer
|
|
||||
|
||||
Quote:
M,n vriendin heeft voor de handigheid maar pizza,s in de oven gemikt.van die Big Americans.Is nog best te doen hoor al zeg ik het zelf.Moet ik er wel bij zeggen dat ik ongeveer 3 liter water bij op zuip.Ach ja als het koud weer is klagen we en is het weer warm klagen we ook.Hoop dat het tijdens de bouwvak ook zo warm is!!!
|
||||
|
||||
Quote:
woon tegenover:friettent, shoarmaboer en een pizzatent.... keuze zat 's nachts is het alleen minder om de slaap te vatten... vooral als het 30gr op je slaapkamer is |
|
||||
|
||||
Quote:
duik jij eerst maar eens je werkplaatsje in! ik krijg nog wat van jou
|
||||
|
||||
werkplaatsje?? op straat bedoel je, spul ligt klaar op de zaak nog ff mooi doosje zoeken
|
|
||||
|
||||
Lekker airco bij de klant, op de zaak is ie naar de kl#te.
Elke dag op het fietsje naar het werk, 1 minuut fietsen Loop wel elke dag een rondje over de campus.
|
||||
|
||||
Quote:
Moet me eigen eten klaar maken hoor. Maar eet gewoon wat later en lekker makkelijk, ga met dit weer niet in de keuken staan. 't is momenteel 28 graden bij mij in huis, afkoelen doet 't 's avonds ook niet echt. Slaap de laatste dagen op 't balkon, wordt ik 's ochtends tenminste niet me bed uit gefikt met raam op 't oosten....
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha is goed
|
||||
|
||||
zat gisteren in een nieuwe eos..dakje open en nog steeds heet!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar zou ik het nog heter van krijgen (in zo'n eos zitten) |
|
||||
|
||||
in een cabrio met de airco aan is ook zo wat he
|
|
||||
|
||||
Net in de douche geweest...maarja zou er nu weer onder kunnen springen
Uurtje geleden eerste regenbui sinds tijden Is nu al wat koeler buiten @ Hans: Big Americans zijn goehoed !!! @ Maarten: Ik kan je gerust stellen, mijn zolderkamer (lees: raam op het zuiden...) zal minstens 5 graden warmer zijn ...daar kom ik nu niet eens....is net een sauna ik lig al paar dagen op de logeerkamer... @ Thomas: Solly + Had ik maar een balkon
|
|
||||
|
||||
ik sta op de bouw lkkr pal in het zonnetje :S gister was het 37graden en maar door gaan
s'avonds eet ik pas rond 11 uur dan krijg ik pas trek met dit weer. en slapen heb ik vanacht op het lig bed in de tuin gedaan daar was het tenminste beetje uit te houden. |
|
||||
|
||||
Ik werk in een winkel zonder airco het was er vanmiddag (en morgenochtend waarschijnlijk nog steeds bijna) 33 graden.
En toen ik vanmiddag bij m'n auto kwam zag ik dat de holleruimtewax door een afwateringsgaatje uit de achterklep over m'n bumper liep. |
|
||||
|
||||
bij ons in de werkplaats is het ook tegen de 35 graadjes.
en vandaag(beter laat dan nooit)kwam de baas met 4 ventilatoren aankakken gewoon rustig aan en je niet te druk maken,dan komt alles wel goed btw vanochtend nog wel wat regen gehad trouwens. |
|
||||
|
||||
Heerlijk dit warme weer.Op het werk lekker in het zonnetje en s'avonds lekker in de cabrio cruisen
|
||||
|
||||
Quote:
gheghe...die stond aan :p |
|
||||
|
||||
kost vermogen he
|