|
||||
|
||||
das wel flink aan de prijs ja...
|
||||
|
||||
Maar nog zeldzamer als een Rallye volgens mij.
|
|
||||
|
||||
Dat klopt als een bus.
Beetje jammer van de pooiersticker en antitankwapens.
|
|||
|
|||
bah, zo'n vervelende 1 op de nummerplaat. Vind ik altijd storend.
Verder een leuke auto, erg veel opties. Soms sta ik er nog wel eens van te kijken wat er in zo'n simpel golfje van 16 jaar oud aan opties verkrijgbaar was.
|
||||
|
||||
Is dat ding van goud ofzo...???
|
||||
|
||||
rdw kent 'z'n kenteken niet
vreemd |
|
||||
|
||||
kan best apart zijn maar nooit geen 9.500 euries
tenzij hij echt van goud is.. |
|
||||
|
||||
Zal vast een 'vraag'prijs zijn, maar toch is het geen absurde prijs. Zo'n G60 syncro is zeldzamer dan een Rallye...ok, je moet er een liefhebber voor vinden, maar hiervan zijn er maar enkele honderden (?) gemaakt.
|
||||
|
||||
wist niet dat die er orgineel waren...hij ziet er op de foto ook echt uit als een oude en verkleurde auto...als hij helemaal in orginele staat is en ook echt bijna als nieuw is..kan een prijs als zoiets misschien...maar in deze staat...no way
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja vind ik ook |
|
||||
|
||||
Quote:
heb je het 1 tje er tussen gezet??? |
|
||||
|
||||
Quote:
Grapjas Maare geen RDW mensen hiero die dat ff kunnen tjekken? |
|
||||
|
||||
Pas de problème toch??
Kenteken XJ-JG-11 Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF SYNCRO G60 118KW U9 Kleur(en) Rood Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 0 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa ledig voertuig 1.230 kg Maximum massa voertuig 0 kg Massa rijklaar 0 kg Laadvermogen N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 0 kg - geremd 0 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland 8 december 1998 Datum eerste toelating 30 april 1991 Datum aanvang tenaamstelling 4 juli 2006 Vervaldatum APK 16 maart 2007 Zou die dan toch verkocht zijn? Is net weer tenaamgesteld.. |