![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Even ivm ombouw van de Jetta
![]() Wat heeft een 1.8i of een 2.0i van een Passat 35i nodig om goed te lopen? Ja........benzine, lucht enz enz ![]() Moet je bij beide blokken ook je eigen kabelboom open halen en zekeringskast aanpassen? Of heb je aan een losse pompjoeter voor ontsteking en inspuiting genoeg? En passen deze blokken aan een Golf/Jetta II bak? |
#2
|
||||
|
||||
![]() die blokken passen met zekerheid aan een Golf/Jetta II bak, zelfs aan een bak van een Golf/Jetta I, maar voor de rest.....?
Last edited by Rene´ : 27-06-2006 at 16:25. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ik wil dan dus een 4+e bak aan een 1.8i of 2.0i koppelen.
Lekkere trekken in de eerste 4 en laagtoerig over de snelweg naar mijn werk. Een tdi past er ook wel in want die 1e types hebben losse computer. Maar dat omkeuren naar diesel............ ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() ![]() Mijn vraag is dus moet ik de kabelboom aanpassen/strippen om zo'n blok aan de praat te krijgen in een Jetta II of hebben deze blokken een aparte/losse computer om de inspuiting en ontsteking te regelen? |
#5
|
||||
|
||||
![]() Iemand misschien een idee wat er wel inpast zonder al teveel problemen?
Een kennis van mij heeft nog wat blokken liggen waaronder ook een vr6 2.9 en nog wat TDI blokken. Wat is beste keus om te bouwen en agelijks mee te rijden? VR6 is wel leuk maar zuipt denk ik iets teveel ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() een TDI kun je zonder al teveel problemen inbouwen.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Dan denk ik dat het een TDI wordt. Hij heeft er nog een liggen met 130pk standaard
![]() ![]() Ik denk dat ik blok standaard laat............... ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() standaard lijkt mij ook idd beter, houdbaarder, zeker bij TDI´s.
|