Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 19-06-2006, 20:36
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie

Default Geef hier je mening over de MIVW meeting (geen pics) ;)

Wat willen jullie volgend jaar anders zien???
Wat vonden jullie wel ok????
Reply With Quote
Old 19-06-2006, 20:45
Ruud's Avatar
Ruud Ruud is offline
Volksforum Draaideur Donateur

andere datum zou wel makkelijk zijn.
budel en vaderdag is al genoeg in 1 weekend.

helaas ik was er dus niet bij

gr ruud
Reply With Quote
Old 19-06-2006, 20:49
RATFINK's Avatar
RATFINK RATFINK is offline
Forum junkie

Het enige en wat jullie twee jaar geleden wel hadden, een springkussen ofzoiets voor de kids.

Voor de rest was alles TOP
Old 19-06-2006, 21:07
retro hans's Avatar
retro hans retro hans is offline
Volksforum Aandeelhouder

vond het terrein auto,s catering super.

maar vond dat er weinig stands waren of bleven ze weg door de warmte??

voor de rest toppie hoor!!
Old 19-06-2006, 21:07
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC

alleen maar lof van mijn kant. vond de locatie ook helemaal geweldig. heerlijk sfeertje wanneer je al hobbelent over die betonplaten richting 'platz' ging. GEWELDIG!
Old 19-06-2006, 21:26
classicline's Avatar
classicline classicline is offline
Volksforum Aandeelhouder

mijn complimenten,
(beetje schaduw was wel lekker geweest loop nu nog mn kop in te cremen zo verbrand is ie haha)

nee zondert dollen was super!
Old 19-06-2006, 21:33
G60RAY's Avatar
G60RAY G60RAY is offline
VW Addict

Inderdaad, ook alleen maar lof van mijn kant!

Errug veel mooie auto's uit binnen en buitenland gezien
Old 19-06-2006, 21:58
joossie's Avatar
joossie joossie is offline
Postwhore

Het terrein was super had iets van de fast en de jeweet wel... en zo hoort het volgens mij ook een meeting terrein te zijn.... vooral dat het groot is en dat je dan een beetje je auto neer kunt zetten zoals je wilt, niet dat standaard rijtjes parkeren word alles veel soepeler van en het lijkt meteen voller.

Het weer zat natuurlijk ook mee en dat scheeld ook.

Eten en drinken was dit jaar voldoende/ bijna perfect (want ik hoorde menig vragen waar je koffie kon halen) geen lange wachtrijen voor het eten en drinken en een goed terras..... EN ER WAS ZELFS COLA LIGHT.....( ik als suiker patient sta maar al te vaak op een meeting en dan is er gewoon geen drinken zonder suiker) petje af.... mannen en dames het was allemaal goed geregeld.

Vind wel dat de meetings in Nederland steeds beter worden... mis alleen de sprint of iets waar mensen al die pks die de auto's tegenwoordig hebben even kunnen laten zien, weet dat als je zoiets erbij wilt doen er dan ook heel veel andere dingen komen kijken qua veiligheid enzo dus dat valt niet mee.

Als de rest van het jaar net zo word dan word het een leuk meetings jaar....

Gr Joossie
Reply With Quote
Old 19-06-2006, 22:02
vwjopie's Avatar
vwjopie vwjopie is offline
Forum junkie

Send a message via MSN to vwjopie

het was een erg geslaagde dag...

het terrein was vergeleken met de voorgaande jaren beter ivm de grotere opkomst maar dat kon ook niet anders een goede meeting word steeds drukker...

foto plaats in het midden was erg gaaf...

catering was goed te doen zeker weten...

de stands die er stonden waren erg goed met leuke spullen...
naar mijn mening er kunnen meer stands bij maar dan wel met serieuze spullen en niet zoals met automaxx e.d. tupperware stands...

wat ook goed was alle zeer vriendelijke mensen in oranje hesjes die je op alle mogelijke en onmogelijke manieren vriendelijk te woord stonden wel eens anders meegemaakt (niet MIVW)

aanwijzingen langs de wegen toppie...

misschien volgend jaar een appart show en shine terrein ivm het rond moeten rijden en zoeken voor de Jury?

Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981
Reply With Quote
Old 19-06-2006, 22:05
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Hier ook even een reactie van mij ,en ook namens de Trunksociety,in één woord :Super!!!
Ook de info van te voren was goed geregeld via het forum ,en via Cor natuurlijk !

Ook het terrein was gewoon Über ,zeker met al die zeer mooi auto's van natuurlijk ,m.i.v.w ,en de engelse,duitse ,belgische, franse gasten was het echt zeker de moeite waard!

En om dan ook nog met 3 prijzen binnen de trunksociety naar huis terug te mogen keren !

Ja, zeker een evenement wat zeker voor herhaling vatbaar is ,ik heb er zelf weken naar uit gekeken ,en dit was zeker boven verwachting ,vooral om nu eens de andere auto's ,die je normaal alleen op foto's ziet ,nu eens in het echt te bekijken!

Ook was de catering en toiletverziening prima in orde
En ja,kwa standjes waren er misschien niet veel ,maar als je daarvoor komt ,kan je ook op t eind van t jaar naar Essen gaan toch.

Wij zijn er ieder geval de volgende keer zeker weer bij !

groeten Wytze

En natuurlijk de rest van de Trunksociety!

Last edited by jettaracing : 19-06-2006 at 22:07.
Reply With Quote
Old 19-06-2006, 22:07
Big_Mac_Mark's Avatar
Big_Mac_Mark Big_Mac_Mark is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by ruud's fridolin
andere datum zou wel makkelijk zijn.
budel en vaderdag is al genoeg in 1 weekend.

Amen! Kom er ook niet bij zijn omdat ik moest werken, i.v.m. vaderdag

- Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998

ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER
Reply With Quote
Old 19-06-2006, 22:12
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by joossie
Het terrein was super had iets van de fast en de jeweet wel... en zo hoort het volgens mij ook een meeting terrein te zijn.... vooral dat het groot is en dat je dan een beetje je auto neer kunt zetten zoals je wilt, niet dat standaard rijtjes parkeren word alles veel soepeler van en het lijkt meteen voller.

Het weer zat natuurlijk ook mee en dat scheeld ook.

Eten en drinken was dit jaar voldoende/ bijna perfect (want ik hoorde menig vragen waar je koffie kon halen) geen lange wachtrijen voor het eten en drinken en een goed terras..... EN ER WAS ZELFS COLA LIGHT.....( ik als suiker patient sta maar al te vaak op een meeting en dan is er gewoon geen drinken zonder suiker) petje af.... mannen en dames het was allemaal goed geregeld.

Vind wel dat de meetings in Nederland steeds beter worden... mis alleen de sprint of iets waar mensen al die pks die de auto's tegenwoordig hebben even kunnen laten zien, weet dat als je zoiets erbij wilt doen er dan ook heel veel andere dingen komen kijken qua veiligheid enzo dus dat valt niet mee.
Als de rest van het jaar net zo word dan word het een leuk meetings jaar....

Gr Joossie

misschien eens een vw-meet combineren met de osl-races in Drachten? legaal alle pk's kwijt op een officiele sprint-baan (vliegveld). Lijkt me wel leuk om al die wilde vw's daar eens te keer zien gaan... (www.osl-racing voor de data)
Old 19-06-2006, 23:50
svr6-Turbo svr6-Turbo is offline
VW Enthousiast

Ik vond het ook abso;uut een fraaie meeting, dit kwam zeker ook door de buitenlandse auto's die er in "grote getalen" waren.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de opstelling van de auto's redelijk rommelig vond (ik houd persoonlijk echt van modelstraten) maar dit zal waarschijnlijk gekomen zijn door de grote opkomst en (misschien ) te weinig officials.
Voor de rest zeker een goede meeting!

Tips voor volgend jaar :
-het zelfde terrein (++++)
-hetzelfde weer
-model straten
-aparte show & shine hoek
-misschien iets meer "the men from boys" scheiden (hiermee bedoel ik dat er jammer genoeg ook echt slechte (met alle respect)auto's tussen stonden, en deze dan bijvoorbeeld naast top auto's stonden
Old 20-06-2006, 06:45
a.busser's Avatar
a.busser a.busser is offline
Volksforum Triple Action Donor - Paid my piece!

Ben niet geweest i.v.m. Budel.
Een andere datum zou idd wel handig zijn, dan hoeven we geen keuze te maken.
Ben verleden jaar wel geweest, en toen vond ik het super!
Old 20-06-2006, 17:45
einzer's Avatar
einzer einzer is offline
VW Guru

Nou ik wou ook ff zeggen dat het een top meeting was, ik heb ervan genoten stonden erg veel dikke auto's, ik zou het lekker zo houden, veel beter bestaat volgens mij niet echt meer.

Wat mij betreft dan ook geen "modelstraten" of onderscheid tussen mooi en minder mooi of de show and shine apart. Iedereen is toch met dezelfde hobby bezig en niet iedereen heeft dezelfde smaak en/of budget om een auto te bouwen. Plus je hebt het voordeel om als club bij elkaar te mogen staan.

Misschien wel leuk om nog wat statistieken bekend te maken, zoals het aantal bezoekers en dergelijke........
Reply With Quote
Old 20-06-2006, 18:28
MMgolfnut1's Avatar
MMgolfnut1 MMgolfnut1 is offline
Forum junkie

Show en Shine apart is idd wel een idee, maar de type/straten opstelling word ik persoonlijk niet gelukkig van. Lekker alles door elkaar joh

Als ze nou hier en daar nog een boompje planten kunnen we daar volgend jaar lekker onder chillen. Voor de rest was het zeer geslaagd! Het internationale karakter maakt de meeting helemaal af. Maar ook de Nederlandse auto's worden steeds mooier en het worden er steeds meer.
Old 20-06-2006, 19:03
VWRopie's Avatar
VWRopie VWRopie is offline
VW Fanatic

Send a message via MSN to VWRopie

Even mijn reactie:

SUPER georganiseerd! Eigenlijk zoals we allemaal wel hadden verwacht na de voorgaande meetings. En type-straten... daar ben ik geen fan van...
De enige tip is misschien schaduw... want het was af en toe echt HEET!

Op naar volgend jaar MIVW
Old 20-06-2006, 19:05
RATFINK's Avatar
RATFINK RATFINK is offline
Forum junkie

Inderdaad alsjeblieft geen modelstraten zeg, krijg je echt dat mensen alleen maar door hun zo geliefde Golf2 straat gaan lopen.
Opstelling was helemaal niet rommelig was juist heel overzichtelijk en ruim opgesteld, je kon tenminste normaal je deuren helemaal open doen.

En Men from Boys scheiden is misschien een goed idee, degene die vinden dat hun auto zo super is en de rest slecht lekker apart zetten ergens achter in een hoekje.
Old 20-06-2006, 19:42
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie

MEN FROM THE BOYS scheiden is niet te doen ,iedereen vindt zijn of haar auto het mooist en wie zijn wij om te bepalen wat mooi en wat niet mooi is,zijn wij van MIVW vroeger vaak mee op onze bek gegaan met dit soort opmerkingen dus daar wagen wij ons niet meer aan ,gewoon lekker staan waar je wilt .
Mischien weer een apart Show and shine deel zoals voorgaande jaren,we wilde eens kijken of dit goed ging dit jaar.
Alle tips zullen volgend jaar weer besproken worden om zo weer een perfecte meeting te houden.
Helaas konden we het weer niet bestellen
En de Datum............. welke datum is er geen meeting in juni,juli,augustus,september???????
En anders is iedereen wel weer op vakantie.
Reply With Quote
Old 20-06-2006, 22:04
CorMIVW's Avatar
CorMIVW CorMIVW is offline
VW Addict

De officiele pics staan op www.mivw.nl !!!

Posting Rules