|
||||
|
||||
op vwforum dikke bus
http://www.vwforum.nl/modules.php?n...iewtopic&t=6596
ja ik weet het maar wil hem jullie niet onthouden...
|
||||
|
||||
ik vind hem rete gaaf...wel veel moderne ice erin maar ondanks dat is ie toch dik
|
|
||||
|
||||
Super vet!
|
||||
|
||||
Kwijl....
|
|
||||
|
||||
Erg dik idd maar een beetje TE als je het mij vraagt Die Pc had niet gehoeven..
Zou Carglass die voorruiten standaard op voorraad hebben liggen ?
|
||||
|
||||
is voor het eerst dat ik een bus op stalen velgen 'wel aardig' vind ..
|
|
|||
|
|||
vind een bus op stalen wielen altijd vet met de juiste banden natuurlijk!
maar ik vind dit apparaat geen potje, sorry... te modern, maar is natuurlijk wel begrijpelijk van uit t&t |
|
||||
|
||||
Wel cool, een Safari-deur
|
||||
|
||||
oude flitswagens tooch?
kheb deze bus gezien toen ie net gekocht was in een topic op cleaned.....
|
||||
|
||||
heb ik gezien op de tuningsalon in brussel... die carpc's zijn overigens erg duur! en bijna compleet nutteloos...
Zelf heb ik binnekort ook een carpc die 4x goedkoper is en zo goed als even functioneel(gps, muziekjes,...), buiten grafische games (die je toch niet nodig hebt in een auto :s ) Alsook veeel kleinere behuizing& stukken zuiniger... nog foto vanop tuningsalon: |
|
||||
|
||||
Hey,. zie je dat: ze liggen te wippen in de berm...
Schijn jij eens even in de berm wil je!
|
|
||||
|
||||
cool zo die voorkant wel knap geld voor dat apparaat...
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad geen potje! @Melly: Nog naar Ryan in Zijtaart geweest met de lekkende krukaskeerring van dat T2aatje of toch maar zelf gefixt?
|
||||
|
||||
Vind die deur aan de voorkant niet zo, maar de wiletjes zijn wel ok. Kost wel erg veel geld
|
|||
|
|||
Deze topic bespaart me de moeite om ze hier te koop te plaatsen
De meningen over de bus zijn verdeeld, maar dit is een demowagen waarin alles uit de kast is gehaald. Bovendien was deze jongen eerder rijp voor de sloop dan voor restoratie. Dus is ze toch nog gered. Als je weet dat er op bepaalde plaatsen ongeveer 5 cm plamuur opzat, weet je wel in welke staat ze was. Op die manier zou ik mijn badkamer nog niet betegelen. En het deurtje vooraan, maakt de bus zo uniek. Dit busje is blijkbaar door een dochteronderneming van VW aangepast voor de Belgische rijkswacht. Daarom is ze zo zeldzaam. @DenB3rt: De car-pc, tja, hier hebben we gekozen voor een standaard systeem dat veel krachtiger is dan de toenmalig beschikbare "echte" car-pc's. Op die manier kunnen nu nog altijd de laatste nieuwe games gespeeld worden. Wat in zo'n busje toch wel heel erg belangrijk is. Natuurlijk hebben wij ook de gewone car-pc in din-formaat in ons gamma, maar daar heb je weer te maken lange wachttijden ivm de levering. Maar genoeg daarover, want ik wil niet beschuldigd worden van sluikreclame. De prijs van de bus is hoog, maar je hebt er wel echt iets unieks voor. En als je de prijs te hoog vindt, dan koop je ze toch gewoon niet Last edited by Krikke : 15-06-2006 at 16:11. |
|
||||
|
||||
hoe open en sluit je de deur? Daarmee bedoel ik dat er geen slot of deurhendel zichtbaar is. of hangt die deur maar een beetje te bungelen en gaat ie vanzelf open en dicht met remmen en gas geven :p
|
|
|||
|
|||
Quote:
Voor fotoshoots en beurzen gaat dat slotje eraf. We hebben nog een ander paneel waarop wel een slot is bevestigd. Maar er is jammer genoeg geen enkele andere mogelijkheid dan het originele slot: een schuifslotje. Het valt niet echt op, maar ja, het is toch altijd mooier zonder. |
|
||||
|
||||
Quote:
nee, maar zoals je idd zegt, kunje dan wel games spelen in die bus,Ik ben natuurijk ook van plan een car pc te gebruiken,maar enkel voor muziek en navigatie, is ook geen busje,dus ik moet er ook niet in gamen. Maar ik vroeg me ook af wat zo'n high end pc met inverter verbruikt in die bus? of werkje met een DC-DC voeding? Je moet toch snel al voorzien voor 40 A verbruik? (of ben ik fout?) Pm je me anders jullie site es of zet hem hier neer als sluikreclame |
|
|||
|
|||
Het antwoord daarop moet ik je voorlopig schuldig blijven.
Diegene die verantwoordelijk is voor het pc/muziekgedeelte is momenteel op vakantie. En zelf weet ik niet hoe het precies in elkaar zit. Een mens moet zijn beperkingen kennen |