|
||||
|
||||
Nothelles
Dag mensen
Ik sta op het punt om 16 inch nothelles aan te schaffen. Ik heb een rode golf 2, wat denken jullie? Matzwart rollen en dan nothelles polijsten? Of gewoon rood houden, orgineel maken hele auto en dan nothelles polijsten? Ik vind het prachtige velgen, maar zit er even mee wat ik ermee moet doen. Alle foto's en tips zijn welkom... beetje nutteloos topic, maar nu moest het even (normaal ben ik een koper en hoor je verder niks meer ) Bas
|
||||
|
||||
auto lekker rood laten, matzwart is echt uit......en zonde....
nothelles eerst maar es origineel eronder hangen...later misschien polijsten
|
||||
|
||||
Zou hem lekker rood laten, en gewoon die velgen er onder knallen, zoals rene zei, en later dan misschien polysten.
|
||||
|
||||
Lekker rood laten, zonde om 'm over te rollen, zeker als er nothelles onder komen, das wel mooi met rood man
|
||||
|
||||
lekker rood houden!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Whahahahahaha
|
||||
|
||||
rood houden, als je lak echt niet meer te redden is het misschien een optie.
Ik heb m'n tornado rode auto vorige week weer eens lekker in de cleaner en was gezet en ben er toch wel weer heel blij mee. Nothelles? origineel is ook mooi, polijsten kan altijd nog. |
|
||||
|
||||
Waarom toch altijd polijsten ?
Nothelle's gewoon zo laten ! Vind ze zo super ! Ik heb er nu al spijt van dat ik de harten van de Le Mans heb laten polijsten
|
||||
|
||||
oke top, ik weet genoeg foto's z.s.m. Staat trouwens strak in de lak, heb ook tornado rood.
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat stomme gepolijst ook steeds |
|
||||
|
||||
hehe... heldere taal
|
||||
|
||||
Nothelles matzwart!
Ben ik ook van plan met mijn Parabolen aangezien de polijster er na 4 maanden nog niks aan heeft gedaan omdat de blanke lak er te moeilijk af te krijgen is.....
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
heb een jetta met matzwarte zien rijden in oostenrijk, stond echt koel, alleen de rand was gepolijst.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Diamant schijf kopen van 3M